eander Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg har en Peugeot hvor ca. 1/2 liter av kjølevannet blir borte i løpet av 1-2 mnd. Jeg kan ikke finne noen synelig lekasje i motoren eller på bakken under bilen. Hvor blir det av ??? Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Topppakningen eller veldig små lekasjer der vannet fordamper etter hvert. Lenke til kommentar
benknude Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 kansje det samme som på min bil, det er en liten sprekk i selve radiatoren. bare jeg bruker ca 1liter på to dager.. skal bytte radiatoren i morgen. Lenke til kommentar
eander Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Topppakningen eller veldig små lekasjer der vannet fordamper etter hvert. Er det ikke ganske dyrt å skifte toppakning ??? Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Topppakningen eller veldig små lekasjer der vannet fordamper etter hvert. Er det ikke ganske dyrt å skifte toppakning ??? motoren må vel ut? Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Du må av med toppen og eventuelt slipe den, det er alt. Du må være 100% nøye med å trekke til toppen med rett moment og i rett rekkefølge. Men eg trur at det er større mulighet for at det er en lekasje ellers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå