>aleks< Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Glem det som stod her. Edit pga forum regler. Mvh Aleks Endret 21. november 2004 av >aleks< Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Send en mail til EA og spør da vel.. Endret 21. november 2004 av Dr.Gonzo Lenke til kommentar
>aleks< Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Jeg har jo gjort det, men da får jeg bare to filer. En *.BIN fil, og en *.CUE fil... Lenke til kommentar
oycob Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Denne var drøy, er jo fakta ikke lov å diskutere piratkopiering her på forumet... hadde trådstarter vært litt lurere hadde han ikke nevnt hva det var, men kun at han hadde rar-filer med slike etternavn evt. så ville det jo tatt 2 sekunder med googling å finne ut av dette... regner med at denne blir stengt edit: må bare si dette til trådstarter: readme filer er en genial oppfinnelse! Endret 21. november 2004 av oycob Lenke til kommentar
Bearclaw Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg tror ikke jeg skal si så mye mer her jeg da pga. reglene på forumet Lenke til kommentar
>aleks< Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Denne var drøy, er jo fakta ikke lov å diskutere piratkopiering her på forumet... hadde trådstarter vært litt lurere hadde han ikke nevnt hva det var, men kun at han hadde rar-filer med slike etternavn evt. så ville det jo tatt 2 sekunder med googling å finne ut av dette... regner med at denne blir stengt Unnskyld da.. Steng, eller slett denne posten da.. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 regner med at denne blir stengt Det vil jeg tro ja Lenke til kommentar
Makky Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) kanskje du skal ta et hint og ta bort innholdet i posten din...du får nok kanskje en ferie det finnes mange slike poster, hvorfor tror du søk-funksjonen finnes? Endret 21. november 2004 av Makky Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hvis alle hadde lasta ned spillet ville jo ikke de som har brukt lang tid på det tjene noe penger på det som faktisk er arbeidet deres. Det blir som å selge biler, mens alle blir stjelt og solgt videre. Derfor burde det ikke være lov mener jeg. Rett skal være rett! Lenke til kommentar
>aleks< Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 edit: må bare si dette til trådstarter: readme filer er en genial oppfinnelse! Hadde det vært noen der, hadde jeg lest den.. Lenke til kommentar
rottert Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Har alle admin's vært på fylla i natt eller? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Har alle admin's vært på fylla i natt eller? Nei, men jeg har vært på Finnsnes en tur. Stenges av åpenbare grunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg