eiriksun Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Heisann, bildet viser to feilmeldinger jeg får ved oppstart av XP. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt disse? De kom etter at jeg installerte siste Nvidia driveren. På forhånd takk for hjelpen. -Eirik- Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Vi trenger nok litt mere informasjon. Når under oppstarten kommer disse feilmeldingene? Gjorde du noe spesielt (f. eks. installerte et nytt program) før den første gangen de kom? Endret 21. november 2004 av @kd Lenke til kommentar
eiriksun Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Hei, de kommer med en gang jeg starter maskinen og kommer inn i XP. De kom etter at jeg hadde installert siste Nvidia driveren. Kan ikke huske å ha installert noe annet program rett før de begynte å dukke opp.. -Eirik- Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Det ser jo ut som at maskinen prøver å kjøre bilder, men "bildene" viser seg å være DLL-filer... Prøv å installere Nvidia driveren på nytt, fra deres hjemmeside. Lenke til kommentar
eiriksun Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Installerte den opprinnelige driveren, og nå kommer ikke feilmeldingene lenger.. Får prøve å installere den siste Nvidia driveren på nytt og satse på de ikke kommer tilbake :-) Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hehe, ikke noe problem. Kom på at farmoren min har hatt samme problem, også med Nvidia driver, og det løste seg når hun installerte den gamle driveren igjen ja. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå