Alandris Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 hei =] Jeg trenger litt hjelp jeg. Jeg har nemelig greid og fjerne run greiene til internet hardiskk o alt det der, så hver gang jeg trykker på noe av det kommer denne beskjeden opp: "Create an assosiation in the folder option panel" WTF?? Jeg har prøvd og gå inn der og fikse noe, men det funker ikke. jeg får ikke kjørt program,spill og internet :S HAHA Jeg er desperat etter hjelp, takker på forhånd for alle innlegg Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg har nemelig greid og fjerne run greiene til internet hardiskk o alt det der, så hver gang jeg trykker på noe av det kommer denne beskjeden opp: "Create an assosiation in the folder option panel" Unnskyld meg, men hva i h*lvete er det du snakker om? "Run greiene til harddisk til internett og harddisk?" Lenke til kommentar
Alandris Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 ja, "run" til programme. Så når jeg trykker på det kommer den beskjeden opp. ossen fr jeg fiksa tilbake dette ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå