H-con Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Etter at jeg har vært en stund inne på nettet kobler routeren automatisk ut internetten tilkoblingen min og jeg må koble ut og inn igjen strømmen til routeren for å få den oppegående igjen. Jeg kjører PPPoE oppkobling med "keep alive" på 30 sec, har passord og brukernavn rett i routeren slik at det er den som kobler opp. Hvis det er noen som har noen aning på hvorfor dette skjer og hvordan det kan løses hadde jeg vært takknemlig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Routeren mener vel at du har surfa lenge nok Lenke til kommentar
larsg Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Har også en slik router. Min ble mye bedre da jeg oppgraderte firmware.Før hang den seg flere ganger pr. dag. Nå er det kun en sjelden gang. Lars Lenke til kommentar
H-con Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Jeg har oppdatert firmwaren til routeren allerede. Det bedret seg, men er desverre ikke borte og den henger seg fortsatt litt for ofte for min smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå