slipknot_fan Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 måtte bare finne ut om det er noen flere som gleder seg til goldeneye: rogue agent..... elskelig musikk i de småfilmene du finner på gamespot og ea...... noen som tror det kommer et album med all musikken fra spillet? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Billig morro fra EA som holder i en uke. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 http://www.gamerankings.com/htmlpages2/919...asp?q=Goldeneye Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 http://www.gamerankings.com/htmlpages2/919...asp?q=Goldeneye En annmeldelse, hvor spillet fikk 65%. Billig morro, akkurat. Og mer er ikke å forvente av EA. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Må si at alle Bond spill etter Goldeneye er noe dritt i mine øyer... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Ja, en skam at de bruker Goldeneye navnet Goldeneye til n64 er en legende Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Billig morro fra EA som holder i en uke. HAH....ikke morro som holder i 1 dag engang Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg synes det ser kult ut, men sånn kritikk som den har fått fra annmeldere, begynner jeg å miste tru på det. Lenke til kommentar
vizit Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 De burde lage en ny Goldeneye spill ,med bedre grafikk bare Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 De burde lage en ny Goldeneye spill ,med bedre grafikk bare SÅ sant, så sant... men dere som ikke liker ea games kan da bare holde kjeft! H*****E heller. Måkepænis som vi sier her i nord. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Må si at alle Bond spill etter Goldeneye er noe dritt i mine øyer... I mine og! Lenke til kommentar
reddevil Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Men derimot Ghost Recon 2 er veldig bra. Fikk tak i det i dag og ble imponert. Har ikke spillt mange timene men dette lover bra....ikke så mange på Live ennå da lanseringsdato er er vel til fredag? Anbefales sterkt hvis du likte versjon 1! Bare at dette er veldig mange hakk bedre! Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 hvis ingen har noe bra å si om Goldeneye: Rouge Agent så kan de holde kjeft. liker spill med litt fart jeg da. som halo 1 og 2.. og perfect dark. noe som er bedre enn tom clancy-rølp. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Sant, sant.. 65% lover bra eller hur? Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Sant, sant.. 65% lover bra eller hur? Det kommer jo også an på hvilke spill du liker. 65 prosent er jo sånn nogenlunde bra. ihvertfall for meg. Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 hvis ingen har noe bra å si om Goldeneye: Rouge Agent så kan de holde kjeft. liker spill med litt fart jeg da. som halo 1 og 2.. og perfect dark. noe som er bedre enn tom clancy-rølp. Så hvis noen har noe annet enn skryt å komme med, så bør de holde kjeft? Det hadde jo ført til mange konstruktive diskusjoner. Mer som et møte for glad-kristne. At du like skvip er vel ditt eget problem (Ikke at halo, pd og goldeneye er skvip da, men mye av det EA utgir har en tendens til å være det.) Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 (endret) ja. folk kan egentlig holde kjeft..... men dere kan skrive hva faen dere vil om spillet... jeg elsker det.... for det er bare min mening Endret 23. november 2004 av slipknot_fan Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Om du slår opp i en ordbok på "forum" vil du finne ut at det er ei forsamlin hvor forskjellige saker diskuteres, og hvor folk kommer med forskjellige meninger innen det spesielle emnet. Her skal nok ingen holde kjeft. Tom Clancy er ikke rølp i mine øyne. Snarere det motsatte. Og jeg har lyst til å be deg om å slutte med den fjortiss holdningen. Om noen synes Halo er bra, la dem synes det, om noen synes Halo er dårlig, la dem synes det. Det går for akkurat det samme med Rouge Agent og Toma clancy "rølp"... Omtalen til det nyeste "Clancy-rølpet", Ghost Recon 2 finner du her: http://xbox.gamespy.com/xbox/tom-clancys-g...2/567762p1.html Så kan du sammenligne den med omtalen til Rouge Agent, som du finner her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=332676 Endret 23. november 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 [iC' date=23/11/2004 : 21:30] Om du slår opp i en ordbok på "forum" vil du finne ut at det er ei forsamlin hvor forskjellige saker diskuteres, og hvor folk kommer med forskjellige meninger innen det spesielle emnet. Her skal nok ingen holde kjeft. Tom Clancy er ikke rølp i mine øyne. Snarere det motsatte. Og jeg har lyst til å be deg om å slutte med den fjortiss holdningen. Om noen synes Halo er bra, la dem synes det, om noen synes Halo er dårlig, la dem synes det. Det går for akkurat det samme med Rouge Agent og Toma clancy "rølp"... Omtalen til det nyeste "Clancy-rølpet", Ghost Recon 2 finner du her: http://xbox.gamespy.com/xbox/tom-clancys-g...2/567762p1.html Så kan du sammenligne den med omtalen til Rouge Agent, som du finner her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=332676 javel. visdomsord det der. men jeg mener fortsatt at tom clancy er rølp. men det er jo bare min mening. ikke sant. goldeneye rogue agent er vel det jeg gleder meg mest til.. men nå skal vi jo ikke glemme at det kommer et nytt zelda-spill snart. og i denne topicen står det jo hva jeg er ute etter. hvis du leser første post så skjønner du enda mer. men det var visdomsord. det var det metallic.. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Når jeg så på Multiplayer delen på gamespot, så så det ganske mye ut som at EA hadde hermett etter CS 1,6, pga. skjoldet og grafikken hadde tydligvis ikke forbedrett seg i forhold til de andre Bond spillene. Edit: Leif er alltid med meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå