Schnickaschnicka Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg kan få en hp l1720 tft skjerm til 3000 kr. Er den verdt det. Skal bruke den en del til spilling. ?????????? https://prisguiden.no/produkt/3905 Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Mamma har fått en sånn fra jobben til å ha hjemme for å si det sånn. Gå opp et par hundre kroner så får du NEC 1770nx som er en av de 3 beste 17" på markede Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 jeg skal ha den. ingen andre, men er den bra var det jeg lurte på? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 hp er ikke kjent for å lage gode skjermer da. http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=5454&side=14 men hvis du på død og liv skal ha den så lykke til. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 jeg skal ha den. ingen andre, men er den bra var det jeg lurte på? Er det lov å spørre hvorfor du absolutt skal ha akkurat den skjermen? Uansett om den er bra eller ikke?? Det høres litt bakvendt ut for meg, å bestemme seg for noe før man har undersøkt om det er noe tess, og så spørre... Det var jo et godt tilbud du hadde fått om man sammenligner med prisen hos IT-butikken. Desverre er den prisen litt hinsides. 7140 kroner begynner å nærme seg prisen på en 20". (Flere her på forumet har nå kjøpt 20" LaCie (1600x1200, 16ms) på tilbud for bare en tusenlapp mer en det.) Du spurte opprinnelig om den var verdt de 3000 du kan få den for. Med mindre det er andre sider ved saken (byttehandel eller gjentjenester) kan du vel egentlig bare finne ut av det ved å sammeligne med andre skjermer i den prisklassen, som PoWit foreslo. Geir Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 jeg skrev feil, beklager. Jeg får den for 1000 kr, og da betaler jeg ikke 3000 for en ny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå