salah Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Heisann! Jeg har nå fått et problem med aktiveringa, ettersom jeg fant ut at jeg hadde feil skjermkortdrivere og avinstallerte dem. Etter avinstallasjonen måtte jeg restarte maskinen, og da får jeg opp et beskjed om at maskinen har hatt såpass hardware-skift at den måtte aktiveres på nytt. Javel tenkte jeg og prøvde å aktivere Windows på nytt. Men når jeg aktiverer, skriver in CD-Keyen og trykker Prøv på Nytt, "klikker" aktiveringa, det vil si ingenting skjer, den står bare der. Jeg har venta i en halvtime men likevel. Tilgang til Internett har jeg, for jeg laster ned ting samtidig og sitter på MSN. Noen som kan hjelpe meg og finne ut av problemet? Takker for svar Mvh pavlion Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Har aldri hørt om noe sånt, så jeg vet ikke. Du kan jo prøve å reparere Windows, putt i cden og installer på nytt! Filer som er skadet eller som ikke eksisterer skal da bli installert på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå