Norsa Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Jeg har lekt meg litt med mitt Radeon X800Pro kort... Brukte ett programm jeg fant anbefalt på et forum. Riva tuner heter det. Det som er saken er at jeg aldri har klokket før og når jeg begynnte fikk jeg greit klokket det ca 15% og gikk opp flere hundre poeng i 3dmark05. Men med engang jeg gikk litt lengre (25 poeng) så begynnte rare ting å skje. Maskinen låste seg en gang, og startet på nytt en annen. Etter det har jeg ikke turt mer. Jeg lurte på om noen har råd til en amatør klokker til hvordan jeg best skal gå frem, og hva jeg kan forvente av dette kortet? Burde jeg være fornøyd med mine 15% ? Endret 21. november 2004 av Norsa Lenke til kommentar
ADT Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Det er slik med de nye skjermkortene at man opplever ustabilitet i kortet ikke lenger som de gode gamle velkjente "artifacts'ene", istedet henger PC'en seg, og man må ofte restarte maskinen igjen. Dette er altså grensen, lengre får du nok ikke kjørt det om ikke du vurderer å legge litt penger i kraftigere luftkjøling evt. vannkjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå