marcus Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 lurer på hvilken ekstern hdd jeg burde velge?? så litt på lacie 250GB usb2, men er kanskje litt dumt at den bruker egen strømforskyning og at den ikke er så lett å bytte ut harddisken på... men må vel kanskje veldig opp i pris hvis jeg skal ha noe annet?? Lenke til kommentar
frozen_cpu Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hvorfor lager du deg ikke en egen? Det er lett, og da kan du selv velge akkurat hvilken harddisk du vi ha. Det du trenger er en harddisk og et Harddiskkabinett. Jeg tror også at dette er billigere. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Såvidt jeg har forstått så bruker alle externe HDer 3,5" extern strømforsyning.. lacie 250GB usb2 koster 1500kr..tror ikke du klarer å bygge deg en billigere selv Men du kan gjøre som meg.. Kjøpe DENNE Og en valgfi HD og sette i den.. Den er enkel å åpne og den har en grei extern strømforsyning ganske lik en nokia mobil lader.. Da sitter du igjen med en Hitachi Deskstar 80GB som er verd ca 500kr. Jeg bygger en del maskiner så jeg ble kvitt den for 500kr Da koster kabinettet deg 400kr + feks. en 250GB til 1200kr totalt 1600kr.. Endret 21. november 2004 av taz Lenke til kommentar
nixon Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Såvidt jeg har forstått så bruker alle externe HDer 3,5" extern strømforsyning..lacie 250GB usb2 koster 1500kr..tror ikke du klarer å bygge deg en billigere selv Men du kan gjøre som meg.. Kjøpe DENNE Og en valgfi HD og sette i den.. Den er enkel å åpne og den har en grei extern strømforsyning ganske lik en nokia mobil lader.. Da sitter du igjen med en Hitachi Deskstar 80GB som er verd ca 500kr. Jeg bygger en del maskiner så jeg ble kvitt den for 500kr Da koster kabinettet deg 400kr + feks. en 250GB til 1200kr totalt 1600kr.. Det var egnetlig ganske lurt det du gjorde der.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå