bææææææ Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hei Etter er lyn-nedslag i sommer skjedde det noe merkelig. Skjermbildet ble lillaaktig. Etter tester med andre skjermer viste det seg at det var skjermkortet som det var noe galt med. Vet noe hvordan man kan reparere eller har et program som kan fikse dette? PS: Det er et GeForce 2 MX400 , men selv om det er et dårlig kort trenger søstra mi kortet. Lenke til kommentar
Panz3r Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Tviler på at det går ann å reparere noe sånt etter lynnedslaget kan kortet eller skjermen fått noe magnetisk eller elektrisk inni seg sånn at skjermen blir lilla. Jeg har hatt min skjerm lilla før og det var pga jeg hadde en høytaler fornærme og det skyltes magnetisme det tror jeg har skjedd med det kortet der og. Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Kjøp nytt kort. Billigste AGP-skjermkortet hos Komplett koster 285 kr og er sikkert bedre enn det gamle kortet. (Sapphire Radeon 7000 64MB DDR AGP,ATI7000,DVI-I,TV-Out, Lite-Retail) Lenke til kommentar
sixx Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 tror nok det er finito...hadde et lignende problem jeg å.....skjermen fikk mange striper i lilla... kjøp deg et overspennigsværn kan jo være lurt... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Du er sikker på at det ikke er skjermkabelen? Jeg har fått gult/lilla bilde to ganger pga. skjermkabel i press. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå