pine Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Tror overskriften sier alt. Jeg tok med PC-en min hjem over sommeren, og par minutter siden prøvde jeg å koble den på strømkontakten. Hadde ikke egang prøvd å skru den på. Plutselig kom det en pang fra skjermen. Ganske høylydt også. Lurer på om sikringen er gådd. Noen som har erfart det samme ? Eller må jeg på butikken og kjøpe ny skjerm :sad: Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 altså....må bare forsikre meg: Skjermen funker altså ikke? Lenke til kommentar
pine Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 He he Neimen hadde jeg posta her om skjermen funka Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 hadde sammen shitten selv... Skulle slå av maskinen, da det kom noen )()¤ dingsebomser i skjermen, litt røyk med med.:sad: Åpnet skjermen og da var alt svart :smile: Lenke til kommentar
pine Skrevet 29. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2002 Vel pappa er sånn litt hobby elektriker, og han er kjent for å kunne fixe tver, video maskiner og det meste ut av hvite og brune varer men her var han helt blank. Ikke no tegn til at en kondensator har blitt sprengt eller sikring hadde gådd. Skal stikke til service i dag og spørre hva de tar for en sjekk. Lurer på om dette er en garanti sak. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 tja, det er da en reklamasjons sak i det minste så lenge skaden ikke er selvforskyldt. skjermer har vel 5 år reklamasjon, ettersom de er ment å vare mer enn 2 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå