Gainwardseifer Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hei,. Grunnen til at jeg spør, er, at når jeg installerte Omega Driverne første gang, måtte jeg slette Catalyst, så bruke driver cleaner, å så installere omega fra Sikkerhetsmodus, så jeg lurte på, -Kan jeg bare installere dem over de gamle? -Må jeg slette dem slik som jeg gjorde før? -Er de nye Omegadriverne noe bra? -Burde jeg gå me catalyst, eller holde meg til omega? Takker for alle svar! PS: Jeg vet ikke om jeg har posta i riktig forum tråd -Elizabeth Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Hei. 1. Ikke installer Omega Drivers fra sikkerhet modus, men i vanlig Windows. 2. Du bare avinstallerer Catalyst fra vanlig Windows, så starter du i sikkerhet modus og kjører Driver Cleaner der. Restart i vanlig Win igjen så installerer du Omega Drivers... Omega er kjent for litt bedre ytelse en Catalyst, mens Catalyst har kansje en smule bedre kvalitet. Endret 21. november 2004 av SpinNdre Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Flyttes til skjermkort-seksjonen Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Menne, kan jeg installere NYE omega drivere over de gamle ? eller må jeg cleane dem ut? Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Du MÅ avinstallere Control Panel, men du trenger ikke avinstallere selve driverne. Les readme.txt filen som ligger på omegadrivers.net, står godt forklart hva du bør og ikke bør gjøre... Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Menne.. Tasseladden, det er jo ikke noe "control panel" med Omega driveren jeg har!... Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Menne, kan jeg installere NYE omega drivere over de gamle ? eller må jeg cleane dem ut? slett de gammle driverene før du legger inn nye.. Grunne til dette er at gammle filer kan bli liggende igjen, og skape ytelsesfall, ustabilitet, osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå