jallamamba Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Har fått et kjipt problem i det siste. Daemon-tools og Netlimiter icon dukker ikke opp i Oppgavelinje... ...men begge 2 starter opp -ser det i oppgavebehandling under ressurser. (de ligger ikke under inaktive iconer heller) Så hvis jeg skal ha frem å bruke f.eks Daemon, må jeg Avslutte prossesen først, for å så starte opp Daemon igjen, da legger iconet seg der hvor det skal. Dette er bare Daemon og Netlimiter som gjør. AnitiVirus, Brannmur, Skype, Probe gjør som normalt... Noen som har peiling på hva dette skyldes? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Høres ut som en av de utallige bugsa i Windows, har du SP2? Du kan jo også laste ned oppdateringer til Daemon-tools og Netlimiter. Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Har sp2 ja, og jeg la inn nyeste Daemon i går... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Høres merkelig ut... Det skjer den samme feilen hele tiden? Det blir ikke rettet opp hvis du restarter pcen eller noe? Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Det er hele tiden ja... :-( Er nok noe som "bare er sånn"... ser ikke ut som jeg finner noen løsning på det -muligens en re-install av xp, men det gidder jeg ikke bare for denne tingen edit: Fikk et tips på et annet forum. Hvis jeg logger av og på igjen, dukker alle ikonene opp, så det er jo en reserveløsning, men tungvindt... Endret 21. november 2004 av jallamamba Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Sånn var det hos meg og før, men det er vekke nå. Gjorde ingenting for å få di tebake trur eg Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Ingen som kan si konkret hva dette skyldes? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Ingen som kan si konkret hva dette skyldes? Det kan jo skydles så utrolig mye, så det er veldig vanskelig å svare deg. Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Jau, ikke lett å vite. Men håpet på at noen som hadde opplevd det samme -og klart å fikse det. Ænybåddi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå