crypt0r Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg har autoupdate aktivert, og da sp2 ble sluppet, lastet den ned pakken automatisk. Jeg har imidlertidig ingen planer om å innstalere denne enda, da jeg føler det er visse usikkerhetsmomenter inkludert. Er det noen måte å slette denne nedlastede filen på? Veldig irriterende å få beskjed om at "oppdateringer er klare for maskinen" hver gang jeg kommer til skrivebordet!! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hvorfor vil du ikke ha SP2? Jeg ser ingen grunn til å ikke ville ha det... Jeg vet ikke, men det kan jo hende at det ligger en avinstalleringsfil for SP" under "Legg til/fjern programmer", det gjør iallefall ofte det med IE oppdateringer. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 hei crypt0r, klarer du å gjenopprette maskinen til en dato før sp2 nedlasting ? hvis du kan, burde alle oppdateringer etter den dato forsvinne. ( du må slå av autoupdate, eller du like langt etterpå ) lykke til: gaggen Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Er ikke helt sikker på at det er disse filene, men jeg mener at du skal finne de i C:\Programfiler\InstallShield Installation Information Men den mappen er skjult. Men, det vil neppe nytte å bare fjerne de, ettersom oppdateringen sikkert vil bli lastet ned på nytt, eller så vil du kanskje få en feilmelding. Mulig du må trikse litt med C:\WINDOWS\WindowsUpdate.log eller noe lignende. Vet nemlig ikke hvordan WU organiserer å holder styr på det her helt. Lenke til kommentar
gveiset Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Windows nedlastingsfiler blir lastet ned i følgende mappe: C:\WINDOWS\SoftwareDistribution\Download Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå