Vod kaNockers Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hjelp! Jeg har instalert pinacle studio 9 for en stund siden. Laget par filmer, så får jeg ikke bruke den lenger. Hver gang jeg prøver å starte programmet, restarter PCen min, uansett hvormange ganger jeg prøver. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Høres ut som et HW-problem. Slikt kan skje dersom du har koblet sammen enheter som ikke er jorda. Plugg videospiller, PC osv til jorda stikkontakter og se om det hjelper. Alternativt så kan der være dårlig kontakt mellom videokort og PCI/AGP-buss. Sjekk om kortene sitter ordentlig i. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Alle enheter er jorda. Om det er bra eller dårlig kontakt mellom videokort og AGP-buss skal jeg sjekke. Men har ikke rørt der på halvt år nå. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Alle enheter er jorda. Om det er bra eller dårlig kontakt mellom videokort og AGP-buss skal jeg sjekke. Men har ikke rørt der noen ting på et halvt år nå. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Det er typiske ting som kan gi slike problemer. Det kan også være noe feil med selve kortet, eller noe softwarefeil. Typsik for HW-feil er at skjermen bare blir svart, og man får en restart. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 LIfe is a bitch, isn't it? Vel. Prøv å innstalere på nytt. Så caprurer du igjen. Er jo litt kjipt, men du skal vel lage flere filmer, så det må vare litt. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Grafikk kortet sitter som den skal. Jeg skal prøve å instalere det på nytt. Men kan problemmet være at jeg fikk et nytt flatskjerm istedenfor den gamle CRT skjermen min? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå