Lonely Wolf Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 jeg hold på med å laste ned driver til HK. Så såg jeg på Hk inni pc'n....Og der fikk jeg meg ett SJOKK. Vifta på HK sto i ro!!! Så tok jeg og slo av pc'n og avmagnetiserte meg skjøl, og trykte inn pluggen i HK....men den var helt inni. Så slo jeg på pc'n og der sa det POFF og det kom røyk litt nedenfor vifta på HK og det kommer ikke bilde på skjermen. Så jeg tror HK er grilla og at jeg må ha ny.....Hva tror du?? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 har du prøvd å ta ut CMOS batteriet? Jeg regner med at du ville oppdatere BIOS eller noe? Hvor på kortet er skaden? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hvis du mener chipsett viften så burde ikke det ha så mye og si om den står på eller er av. På mitt gamle NF7-S hovedkort fra Abit tok jeg bare ut hovedkort kontakten fordi den bråket så mye, gikk opp maks 2 grader. Litt rart at det sa poff og at det kom røyk fra vifta vel? Lenke til kommentar
Lonely Wolf Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 jeg såg ikke akkurat hvor røyken kom ifra...men den kom ifra rett under vifta, like ved Skjermkortet....og det er ett NF7-S HK..... Og nei..Det var ikke BIOS jeg sku oppdatere. Det var hele HK. For det er innebygd lydkort i det++... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Vifta på hk på NF7 er på nortbrigde chippen (SPP). Hvis den ble svidd virker ingen ting da den er minnekontroller , agp kontroller , fronside bus til cpu , hyperlink til southbridge osv. Endret 21. november 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
Lonely Wolf Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Ok....Kortet er gåent. Så har dere noen gode kort å komme med som jeg kan kjøpe?? Ett som er BEDRE enn det jeg hadde?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå