Trickey Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Vet noen om det kommer eller om det har kommet?? -Trickey Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Bedre emnetittel hadde vært fint. Ifølge tothegame.com så er Tekken 5 TBA (To Be Announced) Lenke til kommentar
Trickey Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Yeye.. Er ny her så jeg veit ikke alt.. Men så et bilde av Jin som det sto Tekken 5 på så det var derfor jeg lurte, og jeg digger Tekken! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 så noen screenshot etteller annet sted.. kanskje det var gamespot.com ? Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Ser ikke mye forskjellen mellom Tekken 4 og 5 . Selv om jeg var Tekken fan så blir de latterliggjort når du ser spill som Def Jam: Fight For NYC. Det føles bare mer realistisk og er mer involverende enn de repeterende rundehistorien i Tekken samt splash splash i regnbuensfarger effektene. Sorry Tekken men du vil tape i år og ikke har du online muligheter og der vil nye Mortal Kombat osså heve seg. Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Vet noen om det kommer eller om det har kommet?? Her har du en nyhetsartikkel: http://gamer.no/art.php?artikkelid=11742 Her har du skjermbilder: http://gamer.no/bilder.php?produktid=24285 Et godt tips er å søke på Gamer.no sin søkemotor neste gang. :-) Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Sjekk her : www.tekken-official.jp Lenke til kommentar
Trickey Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Sjekk her : www.tekken-official.jp Takker Lenke til kommentar
levilord Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 tekken kommer til Xbox og GC også nå Lenke til kommentar
daniman Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Det er det mange kilder som er uenige om , noen skriver at T5 blir eksklusivt til ps2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå