oya Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Hvordan kan jeg fikse det sånn at statusbaren i IE er standard i XP. Må alltid ta på statusbaren. Den kommer ikke opp når jeg starter en browser. Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Det hadde jeg også vært interressert i å få vite om. Syns jeg aktiverer status-linjen hver dag....! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Har hørt at det er en bug som kun løses ved reinnstallasjon. Hadde problemet de 2 første gangene jeg hadde XP innstallert, først ved tredje innstallasjon fungerte det. Forstå det den som kan :?: Dere kan også prøve å aktivere toolbaren og gå til Tools | Folder options | View | Like current folder. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Hviken status linje er det dere mener..? Eller rettere sagt.. hva mener dere med status linjen..? Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Status-linje: F.eks når du holder musepekeren over en link på internett så ser du linken nederst til venstre i bildet. Du ser også "fremgangen" på internett. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 i Utforskern så setter dere statusbar på, og så går dere på options - > make all folders this like this one (Noe a'la dette, veldig enkelt) Lenke til kommentar
joac Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Quote: Den 2002-05-28 21:01, b-duvaland skrev:i Utforskern så setter dere statusbar på, og så går dere på options - > make all folders this like this one (Noe a'la dette, veldig enkelt) jepp(!) det virket tnx Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 har hatt XP siden februar og har aldri hatt noe problem med status baren i noen win applikasjoner. har ikke satt den på eller noe som helst - har bare alltid vært der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå