bentrik Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Heisann Skal kjøpe meg en ny shuttle SB81P og lurer på hva jeg bør putte i denne. Tenkte meg 2x 1 Gig men CL3, Cl2, CL2,5 .. ? hva er best på pris /ytelse (til intel 3,2 GigHz)? Må jeg velge PC 3200 til 3,2 gig prosessor? Hva gir DDR2 for slags fordeler? .. Her er jeg grønn som bare det..... Hilfe hilfe.. Videre så lurer jeg på om det er noen som har erfaring med å bruke for eksempel en 4 gig CF brikke som systemdisk? Da vil man få en utrolig rask oppstart iallefall, er det flere fordeler, og får man en XP instalasjon ned under 4Gig... Finnes det noen gode Linuxalternativer kanskje? Takker ærbødigst for alle svar! Endret 21. november 2004 av bentrik Lenke til kommentar
bentrik Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Heisann Har sett på dette minnet zipzoomfly Hilke fordeler får man ved å velge corsair twinx fremfor to vanlige brikker? Noen komentarer? Veldig takknemlig for all hjelp, har ikke mye peil på minne og må kjøpe snart.. Bentrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå