FalcoN200285 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) jeg har bestemt meg for en 939, 3500+ wincester cpu! jeg har et ati 9800 pro /xt agp. har ikke planer om å skifte det til pci skjermkort!! skjermkortet! og jeg vil kjøre 2 x512 geil pc3200 RAM kan dere gi meg et gode råd p.s jeg skal bruke dette her til gaming også litt overklokking. Endret 21. november 2004 av geromino Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 jeg vet det er mange som kommer til å si at du burde vente til nforce4 kommer men nforce 4 er egentlig nforce3 med støtte for pci-e og noe annet små-snacks, ytelsen er ikke noe forskjellig. ifølge tomshardwares tester ! Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Grunnen til at de fleste vil anbefale deg å vente på NF4 er nok heller den at du som du selv sier, du får muligheten til å velge hovedkort med PCIe. Personlig, så er dette ett såpass stort pluss for meg at jeg er villig til å vente (vet at jeg ikke får noen ytelsesøkning med PCIe enda, men, når "alle" de nyeste skjermkortene slippes først med PCIe, vel, nuff said) PCIe er kommet for å bli og har allerde begynt å ta over for AGP. (Personlig mening, ikke skyt meg for den) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå