Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Må jeg betale for telenors papirrot ?


Anbefalte innlegg

Kort historie:

Hvis telenor gjør feil i arkivet sitt, og tror vi har betalt Adsl avgiften for de siste 3 mnd`er, kan de da kreve disse pengene inn, når de finner ut av dette ?

(er ikke akkurat fornøyd med deres kundeservice )

 

Lang historie:

 

I den senere har vi fått regninger som verken jeg eller min mor forstår noe av.

Diverse fratrekk og "ingenting å betale" på summar summarum (feil skrevet ?) har ikke akkurat vært noe særlig innlysende på hva de har ment.

 

Hun(som skriftlig eier av ADSL`en) har kontaktet Telenor og prøvd å få en viss forståelse på hva de driver med for det kan virke ganske forvirrende når de:

-Sender regning på godt over 2000 laken for betaling tilogmed januar 05.

-Sender regninger som viser priser og diverse beløp som ikke har noe som helst med de priser vi betaler.

 

 

Prisen vi skal betale er 449 per mnd. for adsl`en.

Idag kom det en regning på ADSL, de de har trekt fra de vi betaler med en større sum, og nok en gang er på minussiden helt nederst(som normalt betyr tilgode beløp).

 

Slik jeg har forstått det, tror telenor at vi har betalt den regningen på over 2000,-, og driver nå å trekker fra når regningen kommer hver mnd.

 

Kan de da kreve disse pengene inn, når de da finner ut av dette ?

 

 

 

 

Feilpostet ?...

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er ikke alene om Telenor rot.

Jeg har ikke fått regning på ADSL abonementet mitt på 3 kvartal, altså 3/4 år.

Regner med at når regninga kommer er den skyhøy.

I fjor gikk det et halvt år på den ene regninga, og jeg skal betale 1047.- i kvartalet.

Jeg får fremdeles den vanlige telefonregninga.

I jula 2003 fikk jeg mange GB nedlasting i julegave fra Telenor, de ga ingen beskjed men da jeg sjekka forbruket mitt så var det plutselig mye mere dær, og jeg fikk aldri regning på det.

Kanskje jeg aldri mere får regning på ADSL.

De skulle jo være interesert i å få inn pengene så dersom dette skyldes rot så blir det interesant å se.

Lenke til kommentar
Jeg personlig ville tatt kontakt og fått ordnet opp i rotet. Som dere sier selv så vil de før eller senere oppdage feilen og det er nok dere som må betale for det.

 

Hadde ringt og fått ordnet det slik at man slipper en kjemperegning. Evnt. byttet selskap for å slippe mer tull i fremtiden.

Så fort NGT kan levere adsl skal jeg bytte asap.

 

Telenor er grunnen til at vi ikke har hustelefon idag, de laga så mye rot i papirene at mor i huset ble lei av de og sa opp...og fortsatt får vi tilbud til vår hjemmetelefon :hmm:

 

Eneste telenor ikke har kødda med, er mitt djuice-kontant abonnement...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...