DataFMT Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Nå synes jeg det begynner å bli temmelig mye reklame på deres siden, bortsett fra forumet. Snart er det vel bare 1x1 cm som ikke er reklame på hovedsiden. Kan det være så høye driftsutgifter? Trodde dere bare skulle dekke driftsutgiftene jeg... Dere overgår TV2 i prosent vil jeg si, men kanskje ikke TV3. Jeg må si det som det er, som fast leser av deres nettside, at jeg tror ikke jeg orker å eksponere meg for all den reklamen, og kommer nok mest trolig til å finne meg en ny startside. Jeg vil legge til at jeg likte artikkelen skrevet av DesertGlow, "Oss vandyr imellom". Den var original, og full av vittige utsagn :!: Sånne artikler burde dere lage flere ganger. Gransk databransjen, og finn feil. Sånt liker vi Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 jeg bruker firefox med adblock.. ser ikke EN eneste reklame på hW.no forsida jeg ^_^ Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg hater å si det, men jeg er faktisk enig et stykke på vei. Reklamen plager meg ikke i seg selv (jeg har blitt gjort oppmerksom på et par gode tilbud gjennom den), men jeg synes det er påfallende at reklamemengden har økt i takt med at kvaliteten på artiklene har sunket. Jeg kom til hw.no pga testene, hvis jeg blir er det pga forumet. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 jeg bruker firefox med adblock.. ser ikke EN eneste reklame på hW.no forsida jeg ^_^ Hvis alle hadde gjort det betyr det jo undergangen for hw.no. Jeg hadde vært fornøyd hvis ikke reklamene hadde hoppet til alle kanter når jeg åpnet forsiden. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Det klarer da seg med en rekke med bannere? Eller en og annen reklame i selve hovedframen. På begge sider, på topp og i framen er vel litt vel mye Lenke til kommentar
likferd Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Animerte flash-reklamer som blinker og herjer er utrolig irriterende Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Hvertfall de med lyder! men sånne har det ikke vært så mange av her. Ingen som jeg kan huske. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hvertfall de med lyder! men sånne har det ikke vært så mange av her. Ingen som jeg kan huske. Jeg husker en reklame på forsiden med lyd, Telenor tror jeg det var. Den ble fort fjernet heldigvis. Blinke-reklamer ser jeg hele tiden. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Holy shit! Var vist blitt en del mer reklame på forsiden siden sist ja. 9 stk og alle er store og synlige. Kan det være så høye driftsutgifter? Trodde dere bare skulle dekke driftsutgiftene jeg... Nei, de dekker nok ikke bare drift med det der. Omsettningen ligger i million-klassen (inntekter lå på 4,3 mill i fjor, og resultat før skatt var nesten 1,4 mill), og kapitalen MÅ være over 100.000kr konstant pga. aksjeloven eller hvordan det var. Så jeg synes alt annet enn synd på HW nå jeg sier at Ad Muncher er en fin ting. PS: tallene er ikke interne. Endret 22. november 2004 av Ernie. Lenke til kommentar
inSain Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 nja, må si meg litt enig... selv om det egentli ikker er noe stort problem for meg. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) jeg bruker firefox med adblock.. ser ikke EN eneste reklame på hW.no forsida jeg ^_^ tips: legg inn flashblock også utfyller adblock meget bra Endret 22. november 2004 av heraldo Lenke til kommentar
enl Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg begynner også å gå ganske lei av alle annonsene på hw. Heldigvis er de blinkende reklamene mulig å få vekk ved å deaktivere flash, men fortsatt veldig forstyrrende. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg ser ingen problem med reklamene her. De viser enkelte gode tilbud som jeg syns er interessante og er de ikke viktige for meg så ignorerer jeg dem bare. Innebygget adblock En som irriterer meg grenseløst er den garanti reklamen på vg.no som lager lyd hver gang en tar musen over. Velkommen til visning eller noe sånt. Er i allefall helt sikkert at jeg aldri skal bruke garanti eller gå på visninger som de har Lenke til kommentar
om_ikke Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 jepp, sier meg enig i dette reklame oppropet. reklamen er for stor og dominerende. etter siste "oppgradering" av sidene har jeg i større og større grad tatt i bruk andre kilder for hardware informasjon. trist sorti for en fin norsk side! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 /me venter på at ein i hw.no styret kjem og forsvarer seg. Dette har vært diskutert før, men eg gløymde resultatet. Korleis er økonomien til hw.no? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Korleis er økonomien til hw.no? Inntekt i fjor: 4,3 mill Resultat før skatt i fjor: 1,4 mill Skulle vel tilsi at økoniomien er bra vel? Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 En tanke: forumet koster tid og penger, men bringer lite inn (er det i det hele tatt reklame i andre skinn - bruker reklamefri IPB?). Man tjener penger på reklame, og hvis reklamepengene uteblir må man kutte utgifter. Farvel forum. Nei, jeg kjenner ikke den økonomiske situasjonen, bare tenker høyt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Korleis er økonomien til hw.no? Inntekt i fjor: 4,3 mill Resultat før skatt i fjor: 1,4 mill Skulle vel tilsi at økoniomien er bra vel? Regna med alle utgifter (lønn osv..) da? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 En tanke: forumet koster tid og penger, men bringer lite inn (er det i det hele tatt reklame i andre skinn - bruker reklamefri IPB?). Man tjener penger på reklame, og hvis reklamepengene uteblir må man kutte utgifter. Farvel forum. Nei, jeg kjenner ikke den økonomiske situasjonen, bare tenker høyt. Kan jeg aldri tenke meg hadde skjedd, selv om økonomien skulle bli røvva. Forumet er tross alt HW.nos heart and soul. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Linker til resultat og balanse for Hardware Online AS (som selskapet som driver hardware.no heter): Resultat 2003 Balanse 2003 Dette er åpne regnskapstall, og de viser at Hardware Online AS slettes ikke har det vondt økonomisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå