Foxtrot Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Når jeg vil logge meg inn på forumet kommer jeg meg inn, men når jeg vil lage en ny tråd må jeg logge meg inn på nytt fordi jeg får denne meldingen: Forumbeskjed Beklager, en feil oppsto. Hvis du ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen så kan du forsøke hjelpesidene Feilmeldingen som oppsto var: Beklager, men du har ikke rettigheter til å starte en ny tråd på dette forumet Jeg får også denne meldingen: Forumbeskjed Beklager, en feil oppsto. Hvis du ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen så kan du forsøke hjelpesidene Du fikk ingen treff. Prøv igjen, men denne gangen med andre søkeord. Hvis du søkte etter nye tråder siden ditt siste besøk, så er det mulig at det ikke er noen nye innlegg Jeg får den samme problemet når jeg åpner et nytt vindu i forumet, jeg må logge meg inn på nytt . er det flere som opplever dette problemet. Er det noe galt med forumet eller er det Nettleseren min? Endret 21. november 2004 av Foxtrot Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Jeg har nå blitt kvitt problemet med innloggingsproblemet. Jeg vet ikke hva som var galt, men det ser ut som at jeg har noe problemer lokalt i Nettleser/ Windows. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg