fredde Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Jeg har: Chieftech (midi med dør) 1,4 Ghz AMD Asus 7700 geforce 2 som jeg syntes støyer fælt. Noen som har et forslag om hva jeg kan gjøre for å dempe støyen ? Ja jeg vet jeg kunne kjøpt Intel men kjøpt er kjøpt.. Forslag mottas med stor takk :smile: Lenke til kommentar
ddrojoa Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Et tips for å redusere støy fra burken, er å plassere den på et mykt underlag, slik at vibrasjonene ikke forplanter seg i chassiet. Det finnes også "drev rammer" for hardisker. Også disse er laget for å redusere vibrasjoner. Når det gjelder vifter, er det i grunnen bare noise killers som fungerer. (eller å bygge et skap til PC'n) Noise killere reduserer hastigheten til viftene etter behov. (Det eksisterer også spesielle strømforsyninger som er støysvake.) Det billigste alternativet er i grunnen å plassere PC'n på et mykt underlag. Hvor mye dette hjelper, vet jeg ikke. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå