Gå til innhold

leita etter Ruby i 3 timer, ikke til å finne


Anbefalte innlegg

Min teori er at de som har laget konkuransen har sett E3 videoen og regnet med at den plakaten er der i spillet også. Noen som har lyst til å sende en mail til ATI og få bekreft om Ruby virkelig er i spillet?

word! Det her er bullshit, jeg har faen meg leita overalt, bitcha er ikke i spillet! Bare innrøm det Gamer.no, dere har driti dere ut.

Det er HW.nos konkuranse da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min teori er at de som har laget konkuransen har sett E3 videoen og regnet med at den plakaten er der i spillet også. Noen som har lyst til å sende en mail til ATI og få bekreft om Ruby virkelig er i spillet?

word! Det her er bullshit, jeg har faen meg leita overalt, bitcha er ikke i spillet! Bare innrøm det Gamer.no, dere har driti dere ut.

Det er HW.nos konkuranse da.

ikkje heilt rett.

 

I samarbeid med MSI og ATI feirer vi lanseringen av Half-Life 2 med en liten konkurranse.

http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=11679

 

legg og merke til adressa du skal sende bildet til. [email protected] ikkje mykje hw.no der nei.

Lenke til kommentar

Tørr vedde på at ho er på taket på begynnelsen, der hvor man har folk etter seg eller noe og man bare må løpe eller at hun er når man kjører luftputebåten og fortsatt bare må kjøre for ikke å dø...

De er smarte, de lager ikke konk. hvis ikke det er mulig å finne kjærringa vettu, men å gjøre det lett er en anna sak!

Lenke til kommentar
er det noen av dere som leter etter Ruby som har rundet spillet på alle vanskelighetsgradene? kan hende hun blir unlocka når en har fullført spillet på hard...

vel, jeg har rundet spillet på hard, og spiller det nå for andre gang på hard, uten at jeg har sett henne ennå.. (nå er ikke jeg veldig insterrisert i å finne henne da..)

Lenke til kommentar
visst hun ikke er i spillet og gamer.no har dreti seg ut, ja da blir det månelyst her!!! da skal jeg ha BETALT for alle de timene jeg har leitet! (noe rund 40timer ca!!!) :hrm:  :ohmy:

det er ikke gamer.no som har utlyst konkuransen, dem har bare videreformidlet. Det er ATI som har utlyst konkuransen.

Endret av dga01
Lenke til kommentar

Vel til dere som sa det kan være et stempel i panna på Gordon: Skriv thrirdperson i console, da ser dere at det faktisk bare er armene til Gordon som er med i spillet. Kom også opp en grå figur med samme form som Gordon, men den var DÅRLIG. Har ikke spilt spesielt langt, men er i det hele tatt Gordon designet?

 

@Plazmatrix: Ravenwood? Ikke drit deg ut...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...