Gå til innhold

leita etter Ruby i 3 timer, ikke til å finne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan tenke meg det finnes et tips eller to i spillet til hva man må gjøre for å komme på rett spor. Kanskje noe som ligner på en Ati-logo?

 

Håper ikke det å drive å trykke på vegger "Wolfenstein style" blir aktuelt!

 

For at folk ikke skal finne henne (så lett) med noclip kan det tenkes at f.eks. man blir teleportert til gokk evt. en trigger som gjør hun kommer til syne.

Endret av diskvask
Lenke til kommentar
du kan fly ja! tro meg jeg har flydd gjennom de første 7/8/9(....aner ikke) bretta nå... nettopp feri med nova prospekt.. og jeg har brukt MYE av noclip.. tro meg, du FLYR... gjennom alt mulig rart... eller går da for den aks skyld hvor du vil...

ok, da gir jeg meg! ;)

 

sikkert en fin måte å finne Ruby på, men har en liten følelse av at hun ikke finnes i spillet i det hele tatt, siden ingen har klart å finne henne ennå...

Lenke til kommentar

tror det er et hemmelig rom hvor det står en usynlig teleporter, og du blir flytta til et annet brett, slik at ingen skal klare å finne a... eller at du blir teleportert til det ene hjørnet i hammer... MILEVIS fra kartet.... ikke noe trigger eller noe for det er for lett... har vært innom utallige hemmelige rom og der skrur seff av noclip, skjer det ingen tar jeg flytur igjen... til slutt runder jeg brettet samtidig som jeg besøker alle de hemmelige rommene jeg har vært på... har begynt å ta bilder av alle tegninger jeg ser... bare på faen... skal valve være vanskelige så klarer de det faen meg godt og...

Lenke til kommentar
Min teori er at de som har laget konkuransen har sett E3 videoen og regnet med at den plakaten er der i spillet også. Noen som har lyst til å sende en mail til ATI og få bekreft om Ruby virkelig er i spillet?

word! Det her er bullshit, jeg har faen meg leita overalt, bitcha er ikke i spillet! Bare innrøm det Gamer.no, dere har driti dere ut.

Endret av odex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...