Gå til innhold

leita etter Ruby i 3 timer, ikke til å finne


Anbefalte innlegg

Kanskje ikke folk tenker så langt? :p

 

Edit:

 

Annen teori:

 

Altså... Valve sa vel at man spillet ville ta en del timer.. Ser jo folk som har raca igjennom det på 9 timer...

 

Hvis man da går systematisk igjennom spillet og leter etter henne, hvor lang tid vil det da ta? :hmm:

Endret av Caddy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leita gjennom alle GCF filene i steamapps mappa mi som er relatert til HL2, søkte og søkte, men fant ingen ting som kan refereres til Ruby, verken en plakat eller en modell. Er vi blitt lurt eller  :hmm:

Tviler på det du, kan jo hende de tenkte at noen skulle prøve noe sånt, og ikke brukte ordet "Ruby"?

Tja, med så mye materiell som det er i Half-Life 2 ville jeg i det minste sett at de hadde noe materiell som inneholdte referanser til at det er Ruby som finnes på den texturen, men etter å ha sett gjennom alle mappene finner jeg ingen texture som er unormalt namet, rart.

Lenke til kommentar
Leita gjennom alle GCF filene i steamapps mappa mi som er relatert til HL2, søkte og søkte, men fant ingen ting som kan refereres til Ruby, verken en plakat eller en modell. Er vi blitt lurt eller  :hmm:

Tviler på det du, kan jo hende de tenkte at noen skulle prøve noe sånt, og ikke brukte ordet "Ruby"?

Tja, med så mye materiell som det er i Half-Life 2 ville jeg i det minste sett at de hadde noe materiell som inneholdte referanser til at det er Ruby som finnes på den texturen, men etter å ha sett gjennom alle mappene finner jeg ingen texture som er unormalt namet, rart.

Heh, har prøvd det jeg og. :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...