S Holmes Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Dårlig utvalg av PCIe kort med GF6800GT. XFX er eneste jeg klarte å oppdrive men som igjen er totalt ukjent for meg.. Noen som har erfaringer med XFX 6800GT 256MB ? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304715&cks=PRL Noen som vet om de andre produsentene(Gainward,Asus osv.) kommer med 6800-kort i nær fremtid ? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Tror XFX er ganske bra... Bruker XFX sin bios på mitt Ultra kort nå, er etter hvajeg vet kjent for å være veldig bra! Lenke til kommentar
Fonzie2k Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 lurer bare på hva jeg trenger eller hva som må gjøres for og få sikkelig ytelse Lenke til kommentar
sixx Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 geforce6800 gt brikken er jo den samme på hvilket som helst av de kortene...så merket har vel mest med hvilken kjøling, tilbehør osv. som er på kortet...men det er samme ytelsen... XFX er forresten et ganske greit merke etter mine erfaringer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå