Gå til innhold

NFSU2 har drept 2 skjermkort hos meg!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe, litt tilfeldig kanskje, men nfsu2 drepte 9800Pro kortet mitt etter 5 min spilling.

:w00t: congratts, da er vi to i den gjengen :) Kan ikke skjønne at noe slikt kan skje. Jeg har holdt på med pc siden jeg var liten pjokk, men noe som det her har jeg ikke opplevd, at hardware blir ødelagt av uskyldig spilling :no:

edit: Jeg tror ikke jeg gidder kjøpe nytt skjermkort heller, drøyer det og ser hvor lenge det "overkill" skjermkortet jeg har nå lever ;)

Endret av el`satanical
Lenke til kommentar

har du prøvd å underklokke kortet. Artifacts kommer som regel av varme og varme kommer som et biprodukt fra prossesering av 3d i minne og gpu. prøv å underklokke det med rivatuner eller atitool eller lignende programmer. kanskje det hjelper. Går også eventuelt å redigere skjermkortets bios slik at det er underklokket fra oppstart. Verd et forsøk før du lar det gå over til datakirkegården

Lenke til kommentar
har du prøvd å underklokke kortet. Artifacts kommer som regel av varme og varme kommer som et biprodukt fra prossesering av 3d i minne og gpu. prøv å underklokke det med rivatuner eller atitool eller lignende programmer. kanskje det hjelper. Går også eventuelt å redigere skjermkortets bios slik at det er underklokket fra oppstart. Verd et forsøk før du lar det gå over til datakirkegården

jeg har tenkt tanken, men nå blir skjermen svart rett før windows er ferdig med å starte alle prosessene. Jeg rekker å starte opp windows (taste passord etc) men etter noen sekunder med skrivebord blir alt svart. Jeg tenke selvfølgelig ikke på å prøve å starte opp i sikkerhetsmodus.. Jeg kan prøve med på det i morgen ;) Men uansett, rart at det er bare dette spillet som forårsaker det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...