rakanishu Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 hehe, litt tilfeldig kanskje, men nfsu2 drepte 9800Pro kortet mitt etter 5 min spilling. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) hehe, litt tilfeldig kanskje, men nfsu2 drepte 9800Pro kortet mitt etter 5 min spilling. congratts, da er vi to i den gjengen Kan ikke skjønne at noe slikt kan skje. Jeg har holdt på med pc siden jeg var liten pjokk, men noe som det her har jeg ikke opplevd, at hardware blir ødelagt av uskyldig spilling edit: Jeg tror ikke jeg gidder kjøpe nytt skjermkort heller, drøyer det og ser hvor lenge det "overkill" skjermkortet jeg har nå lever Endret 21. november 2004 av el`satanical Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 hørtes litt lol ut detta spør dere meg Lenke til kommentar
Mio Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 hehe, litt tilfeldig kanskje, men nfsu2 drepte 9800Pro kortet mitt etter 5 min spilling. Er dette også på demoen? Det virker veldig merkelig ja! Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 hørtes litt lol ut detta spør dere meg om du mener lol som i "bullshit", så er det feil, du ser jo skjermbildene. om du mener lol som helt sykt, så er jeg enig, det er det Lenke til kommentar
Pels Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 er jo ganske mystisk at man skal nesten være redd for skjermkortet når man spiller. Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Kan dykk prøve kortet som er gåent i ein annan PC? og legg ut dissa bileta igjen, ser ut til at serveren er nede Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Jeg skal få prøvd skjermkortet mitt i en annen pc til uka håper jeg. Jeg har ingen andre plasser å legge ut bildene på en home.no, men den er sikkert oppe snart igjen tenker jeg Lenke til kommentar
dopus Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 har du prøvd å underklokke kortet. Artifacts kommer som regel av varme og varme kommer som et biprodukt fra prossesering av 3d i minne og gpu. prøv å underklokke det med rivatuner eller atitool eller lignende programmer. kanskje det hjelper. Går også eventuelt å redigere skjermkortets bios slik at det er underklokket fra oppstart. Verd et forsøk før du lar det gå over til datakirkegården Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 har du prøvd å underklokke kortet. Artifacts kommer som regel av varme og varme kommer som et biprodukt fra prossesering av 3d i minne og gpu. prøv å underklokke det med rivatuner eller atitool eller lignende programmer. kanskje det hjelper. Går også eventuelt å redigere skjermkortets bios slik at det er underklokket fra oppstart. Verd et forsøk før du lar det gå over til datakirkegården jeg har tenkt tanken, men nå blir skjermen svart rett før windows er ferdig med å starte alle prosessene. Jeg rekker å starte opp windows (taste passord etc) men etter noen sekunder med skrivebord blir alt svart. Jeg tenke selvfølgelig ikke på å prøve å starte opp i sikkerhetsmodus.. Jeg kan prøve med på det i morgen Men uansett, rart at det er bare dette spillet som forårsaker det... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Merkelige saker.. ka skjermkort du hadde? ikkje att d betyr nåke, men e nyskjerrig :!: Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 MSI gf4 4400 128mb Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 noko nytt å melde? har du fått teste kortet i en annen pc? Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Har hatt det litt travelt den siste tia, mye snø, og mye skolearbeid :/ Jeg jobber med saken, altså å få noen andre til å teste kortet... Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 kan det være DAC enheten som er svidd? Den lille chipen som omformer digitale til analoge bilder signaler før det kommer på skjermen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå