Gå til innhold

Morrowind systemkrav

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som har en lignende PC som meg og har prøvd Morrowind?

ASUS A7M266

AMD AthlonXP 2000+

512 Mb DDR RAM

Hercules GeForce3 Ti500

Grunnen til at jeg spør er at det er sinnsykt mange folk som har high-end PC'er som sliter skikkelig med ytelsen i spillet. Imens folk med dårligere PC'er kjører spillet som en drøm....

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-28 15:59, CAT-scan skrev:

Noen her som har en lignende PC som meg og har prøvd Morrowind?

ASUS A7M266

AMD AthlonXP 2000+

512 Mb DDR RAM

Hercules GeForce3 Ti500

Grunnen til at jeg spør er at det er sinnsykt mange folk som har high-end PC'er som sliter skikkelig med ytelsen i spillet. Imens folk med dårligere PC'er kjører spillet som en drøm....

Jeg har XP1600, 512ram og gf3 ti200.

Det går ganske greit med view distance på halvparten, men hvis du får litt lav fps, test med forskjellige nvidia drivere, det har mye å si, kanskje lyddrivere også

Lenke til kommentar

Quote:

Grunnen til at mange med bra maskiner opplever lav fps, tror jeg kommer av at Morrowind bruker all teknologien som finnes i Gf3. Da disse ikke finnes i Gf2 osv, blir alt det fanzy slått av og spillet går glattere(Men jeg vil heller at det skal hakke litt av og til enn å slå det av, det er rett og slett fantastiskt). Mange opplever også at det hakker pga lyden,(da denne krever veldig mye) det ventes en patch for dette in nærmeste fremtid.

Lenke til kommentar

Problemet er memory leaks...Bethesda jobber visstnok på en patch. Det diskuteres mye om det lyden eller loadinga mellom sectorer har skylden. Om du har på pixel shaders eller ikke merker du jo bare når du er i nærheten av vann uansett, så det er ikke det som er grunnen til den generelle dårlige ytelsen. Det virker som spillet velger seg ut noen PC'er som det liker og noen som det ikke liker sånn helt uten grunn :smile:

bah...

[ Denne Melding var redigert av: CAT-scan på 2002-05-29 12:20 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...