huf Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 jeg lurer på om jeg klarer å avvikle morrowind greit på min pc: Asus a7v333 XP 1800+ (1,53 GHz) 512 MB DDR RAM Geforce 2 MX400 64MB jeg lurer også på om min pc klarer GTA3? Lenke til kommentar
starfish Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 morrowind kommer til å funke fint hos deg, siden det funker bra på en lik PC med 1,3ghz Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Noen her som har en lignende PC som meg og har prøvd Morrowind? ASUS A7M266 AMD AthlonXP 2000+ 512 Mb DDR RAM Hercules GeForce3 Ti500 Grunnen til at jeg spør er at det er sinnsykt mange folk som har high-end PC'er som sliter skikkelig med ytelsen i spillet. Imens folk med dårligere PC'er kjører spillet som en drøm.... Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Quote: Den 2002-05-28 15:59, CAT-scan skrev:Noen her som har en lignende PC som meg og har prøvd Morrowind?ASUS A7M266AMD AthlonXP 2000+512 Mb DDR RAMHercules GeForce3 Ti500Grunnen til at jeg spør er at det er sinnsykt mange folk som har high-end PC'er som sliter skikkelig med ytelsen i spillet. Imens folk med dårligere PC'er kjører spillet som en drøm.... Jeg har XP1600, 512ram og gf3 ti200. Det går ganske greit med view distance på halvparten, men hvis du får litt lav fps, test med forskjellige nvidia drivere, det har mye å si, kanskje lyddrivere også Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Jeg har Willamette 1500, 384MB SDR og GW GF4Ti4400. Det går helt fint med alle innstillinger på topp. Det blir jo et par sekunders loading når jeg går mellom et område til et annet, men det er vel ikke til å unngå. Lenke til kommentar
Lego Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Quote: Grunnen til at jeg spør er at det er sinnsykt mange folk som har high-end PC'er som sliter skikkelig med ytelsen i spillet. Imens folk med dårligere PC'er kjører spillet som en drøm.... Grunnen til at mange med bra maskiner opplever lav fps, tror jeg kommer av at Morrowind bruker all teknologien som finnes i Gf3. Da disse ikke finnes i Gf2 osv, blir alt det fanzy slått av og spillet går glattere(Men jeg vil heller at det skal hakke litt av og til enn å slå det av, det er rett og slett fantastiskt). Mange opplever også at det hakker pga lyden,(da denne krever veldig mye) det ventes en patch for dette in nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Problemet er memory leaks...Bethesda jobber visstnok på en patch. Det diskuteres mye om det lyden eller loadinga mellom sectorer har skylden. Om du har på pixel shaders eller ikke merker du jo bare når du er i nærheten av vann uansett, så det er ikke det som er grunnen til den generelle dårlige ytelsen. Det virker som spillet velger seg ut noen PC'er som det liker og noen som det ikke liker sånn helt uten grunn :smile: _________________ bah... [ Denne Melding var redigert av: CAT-scan på 2002-05-29 12:20 ] Lenke til kommentar
Legionaire Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Morro wind funker bra på min (ikke så rart) skryt hehe uansett så lagga det på 2 ghz med gf2 mx400(før han fikk gf4 ti4600 det krever krefter av 3dkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå