Lanka Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg har kanskje forumets mest dummeste spørsmål, men har hørt mye fra og til angående dette, og er ikke sikker i min sak om hva det er for no. Men hva er egentlig Hibernating? Jeg har innstilt pc'en min til å hibernate når man trykker på slå av/på knappen fordi det sto i et blad at det var mye bedre. Men hva vil det egentlig si å Hibernate? Kan jeg fks bare "skru av" pc'en mens den samtidig er på og kjører programmer. Dette høres utrolig dumt ut. Men det hadde jo egentlig vært litt rått med tanke på at vifta mi bråker som et uvær og at jeg ikke kan ha på pc'en om natten. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hva med å prøve knappen og se hva som skjer? Lenke til kommentar
Mokkisjeva Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Høres ut som om det er det som er på pcen til mor. Etter en stund skrur den seg av, lyset er av å viftene er av, så trykker jeg på på knappen så starter den inni windows genialt! Endret 21. november 2004 av Sjeva Lenke til kommentar
Legion Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 ved hibernate så skrives innholdet i RAM til disk. ved oppstart fra hibernate, så lastes dette innholdet til RAM og man kan fortsette fra der man slapp. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Tar det mye plass? Altså at den skrives til Disken.. Vil liksom ikke at den skal fylle hele partisjon C, ettersom jeg har delt dem opp, og begrenset plass på C. Slettes den da etter oppstart? Eller fylles det bare opp? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 det er ganske så elementært; den er lik mengden RAM på maskina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå