svalbard Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Hei. Holdt på å utvide en prtisjon med PM8 og under prossesen ble det et strømbrudd Nå jeg startet opp maskinen så var partisjonen vekke og i PM8 kunne jeg bare formatere eller slette partisjonen. Har prøvd med getdataback men det koster jo penger å bruke. Så eg lurte på om det var noen som vet om et annet program som eg kan flytte over de filene jeg vil ha til en annen harddisk før jeg formaterer den andre harddisken. Endret 21. november 2004 av svalbard Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hei. Holdt på å utvide en prtisjon med PM8 og under prossesen ble det et strømbrudd Nå jeg startet opp maskinen så var partisjonen vekke og i PM8 kunne jeg bare formatere eller slette partisjonen. Har prøvd med getdataback men det koster jo penger å bruke. Så eg lurte på om det var noen som vet om et annet program som eg kan flytte over de filene jeg vil ha til en annen harddisk før jeg formaterer den andre harddisken. Prøv dette: http://www.pcinspector.de/file_recovery/UK/welcome.htm Gratis. Reddet mine data en gang PM klikka.. Hos meg var programmet utrolig ustabilt og falt ut til Windows ganske ofte, men jeg fikk ut alle (!) filene til slutt. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Takker, skal prøve det... Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Partition Magic klikker litt for ofte det Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 bruk easy recovery. vet ikke hvor du kan få lasta det ned men det er bare å søke på www.google.com Lenke til kommentar
Snask Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 det var jo ikke pm som var ustabilt, det var strømnettet. Lenke til kommentar
Bunny Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Easy recovery kjenner jeg gjenn ja, det har vært i bruk her i huset ettpar ganger og det virket 100% Lenke til kommentar
opticus Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Partition Magic klikker litt for ofte det er ikke pm sin feil at strømmen stikker av.. men GetDataBack(ntfs) har jeg god erfaring med. sjekk på windows.no, der står det litt forskjellige programmer som er gratis! Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 PM suger. Tatt livet av dataene 2 ganger. 2 av 3 ganger da jeg har prøvd å justere partisjonstørrelser med den. Ta ALLTID backup før bruk av PM sier nå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå