pologutt Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Når jeg går inn på mine sider på Netcom.no og skal legge til forsikring på mitt abonnement, holder det da å trykke på aktiver, eller må jeg også sende inn produktnummeret på telefonen? Isåfall, får jeg beskjed om dette, eller må jeg gjøre det uoppfordret? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Vil tro det holder å trykke aktiver ettersom det ikke er mobilen du forsikrer (bare inndirekte). Forsikringen gjelder den telefonen som har sim-kortet med aktivert forsikring i seg. Så om du låner sim-kortet til en kamerat (av en eller annen grunn) og mister telefonen i den perioden får du ikke noe igjen av Netcom. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 stemmer det. netcom krever en kvittering med imei nr til den ødelagte/tapte telefon. Det er den eneste dokumentasjonen som trengs. Dog ved tyveri så kreves anmeldelse osv. Chess feks krever at du ringer inn og oppgir imei nr på telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå