zero_time Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Skikkelig fett.. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 bra det da! legg ut oppdatering på programvaren og da! Er intressert i å se hvordan dette med lysstyring vil funke... Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 oppdateringer kommer de ja ang. temp inne i kasse; har ikke sjekket enda, den står fremdeles på skolen. skal ikke ha harddisk (boote over nettverket), og cpuen produserer ganske lite varme tror jeg. Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hehe... Genialt! Ble stilig i hyllen... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hehe.. noe for seg selv Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 hehe....det der ble sweet... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Gidder du å legge ut update på hva du gjør ang. lysstyring også ? Det hadde vært tøft Bra prosjekt Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) woooho! :D fikk endelig til å boote over nettverket, er så glad. gikk egentlig ganske smertefritt i forhold til hva jeg hadde forventet... så da blir det kanskje en oppdatering om programvare osv i morgen Endret 20. desember 2004 av iver89 Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Ingen vifter? Ble pent Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Ingen vifter? Ble pent tja..tror cpuen trenger en vifte. har hatt maskinen liggende i deler over natten på skrivebordet mitt, og har da bare lagt en 80mm vifte over kjøleribben. satte viften til 5 volt, så jeg kan ikke høre den noe særlig. den har stått og kompilert noen programmer over natten (100% cpu-bruk), og den stod fremdeles på i dag morges. dessuten dekker selve midten av viften (den rundingen bladene er festet til) nesten hele kjøleribben, så om jeg lager en slags trakt vil det hvertfall holde godt nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå