-klikkert- Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg bare lurte på hva slags overgang jeg må ha vis jeg skal gjøre om en Molex-kontakt til SATA? Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 uh en molex til sata overgang seff.... dette følger sansynligvis med hk som støtter s-ata og noen s-ata disker som ikke trakler molex... ellers kan du jo kjøpe denne: molex - s-ata Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg gidder ikke starte ny topic, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt høykvalitets molex->S-ATA overganger? Jeg er lei av at diskene mine spinner opp og spinner opp og ikke klarer å starte. Lenke til kommentar
-klikkert- Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Ok, takk for svar! :!: Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg gidder ikke starte ny topic, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt høykvalitets molex->S-ATA overganger? høykvalitets??!!?! skal jo bare lede noen usle volt da ffs... Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg gidder ikke starte ny topic, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt høykvalitets molex->S-ATA overganger? høykvalitets??!!?! skal jo bare lede noen usle volt da ffs... Uansett om de skal lede 12V eller 100 MV, så hjelper det lite om strømmen ikke kommer frem til harddisken. De jeg har nå følgte med mitt ASUS hovedkort, disse er så elendige at hver gang jeg flytter på PCen, må jeg inn og rikke på kablene for at diskene skal klare å starte. Sykt irriterende å komme hjem til en pipende PC, diskene prøver å spinne opp, men må gi opp. Jeg hører motoren setter igang og spinner opp til nesten "cruise turtall" for så å gi ett lite pip fra seg og så stopper motoren før den prøver igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå