danielsn Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Lurte bare på om det var noen måte å få økt hastigheten på cpu-vifta mi. Jeg synes den går litt trekt. Har en opteron 246 som kjører jevnt på 46 grader. Kunne tenke meg å få den litt kallere. Finnes det noe program og liknende? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Du kan prøve SpeedFan. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hvorfor skal du få den kaldere da? 46 grader er da en fin temp det. Du må huske at får å få den kaldere vil det bli mere støy også. Untaket er hvis du kjører med vannkjøling da. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Lurte bare på om det var noen måte å få økt hastigheten på cpu-vifta mi. Jeg synes den går litt trekt. Har en opteron 246 som kjører jevnt på 46 grader. Kunne tenke meg å få den litt kallere. Finnes det noe program og liknende? Leste en post om dette i går tror jeg, du kan sette viften på 15,3v uten at den bråker noe serlig mer og den vil ikke ta noen skade av det(kommer kanskje ann på viften..), men det stod at viften burde ha doble kule lagere, ikke glidelager... Edit: fant link z1Ob Endret 21. november 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Litt mer luftflyt inni kabinettet er også å foretrekke. Satte nettopp igang vifta som står i døra, og cpu-tempen minska med 8 grader.. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Lurte bare på om det var noen måte å få økt hastigheten på cpu-vifta mi. Jeg synes den går litt trekt. Har en opteron 246 som kjører jevnt på 46 grader. Kunne tenke meg å få den litt kallere. Finnes det noe program og liknende? Problemet ditt er at viften tar ikke opp kald luft den tar opp varm luft som har gått gjennom kabbinettet... BTW: 46 grader er bra Endret 22. november 2004 av lolminator^ Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Horribelt topicnavn asså. når du regulerer hastighet på cpu, øker du, minsker du klokkefrekvensen på prosessoren og ikke prosessorvifte en cpu er ikke en vifte liksom.. kjøp en ny kjøler hvis du syns den er for varm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå