-=FIREFOX=- Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Pcen min slår seg av uten forvarsel og jeg tror det er den ene ram brikka som er herpa, men jeg har 2 stk 256 brikker hvis en av dem er ødelagt hvordan skal jeg finne ut hvilke. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Prøve det i en annens maskin? eller prøve en om gangen... Lenke til kommentar
fjøsmekk Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Eller du kan f.eks ta ene brikka ut å kjøre ett prog som tester RAM. F.eks MEMTEST eller PRIME95.... Kan hende du fort finner ut hvilken som er herpa. Endret 20. november 2004 av fjøsmekk Lenke til kommentar
-=FIREFOX=- Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg har funnet problemet det var d nye hovedkortet som var ødelagt Lenke til kommentar
fjøsmekk Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg har funnet problemet det var d nye hovedkortet som var ødelagt Ser ut for at jeg har akkurat samme greia! Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Dere sitter vel tilfeldigvis ikke med TWINmos-moduler vel??? Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 twinmos er no ustabile greier ass hehe....funker nå i maskinen min...men det måtte mye pes til..uff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå