Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Sist gang jeg prøvde å instralere SP2 så fikk jeg en feilmelding at det en fil windows ikke fant. Derfor måtte jeg reinstralere windows. Jeg har tenkt til å prøve igjen men siden jeg har lite lyst til at det samme skal skje igjen. Er det noen som vet om et tilbakestillings programm, eller noe sånt slik at jeg kan sikre meg tilfelle det skjer igjen? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Windows XP har jo faktisk et slikt tilbakestillingsprogram. Det heter System Restore, men det var kan hende ikke det du var ute etter? Uansett, hvis du skal ha et tredjepartsprogram vil jeg personlig anbefale Norton Ghost - et meget raskt og sikkert program som gjør reinstallasjon av Windows til en lek. Du lager ganske enkelt en perfekt kopi av hele systempartisjonen, som du senere kan legge inn å få alt tilbake til den tiden du lagde kopien - altså, på den partisjonen. Andre partisjoner vil ikke bli påvirket. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Denne kommer til å bli stengt pga mange skrivefeil og brudd på 3ords regelen. Men før det skjer, så kan jeg nevne Ghost som ikke er gratis. Dette programmet har jeg ikke testet, men gjerne gjør det og gi en tilbakemld. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Som Luske_Ludvig sier: http://forum.overklokking.no/index.php?act=boardrules Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Denne kommer til å bli stengt pga mange skrivefeil og brudd på 3ords regelen. Men før det skjer, så kan jeg nevne Ghost som ikke er gratis. Dette programmet har jeg ikke testet, men gjerne gjør det og gi en tilbakemld. Ingen stenger en tråd på grund av skrivefeil Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Før tråden går til de evige jaktmarker... Finnes det er gratis alternativ til Norton- Ghost? Har tenkte å installere XP på nytt da hadde det vert kjekt å lage et image av os og de viktigste programmene. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Tre-ords-regelen Tre-ords-regelen er en sperre på forumet som hindrer tråder å bli opprettet dersom emnefeltet inneholder mindre enn tre ord. Dette ble gjort fordi mengden dårlige emner som ble opprettet hver dag på forumet var enormt stor, og størsteparten av de var gjerne bare ett enkelt ord. Som du kanskje har skjønt av eksemplene ovenfor var dette noe vi ikke var særlig glad over. Vi kan nå heldigvis si at denne tre-ords-regelen har ført til et langt mer lesbart forum og en bedre opplevelse for alle brukerene. Kort sagt teller tre-ords-regelen opp antall mellomrom i emnet, og den er også derfor mulig å unngå ved å lage et emne som ser f. eks slik ut: "Hjelp ! !". Vi vil bare minne på at dette, samt alle andre forsøk på å omgå denne tre-ords-regelen er ikke tillatt og vil bli slått hardt ned på. Regelen finnes her av en grunn og emnet ditt er ikke beskrivende nok overfor innholdet hvis den kun inneholder ett skikkelig ord. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Før tråden går til de evige jaktmarker... Finnes det er gratis alternativ til Norton- Ghost? Har tenkte å installere XP på nytt da hadde det vert kjekt å lage et image av os og de viktigste programmene. ikke gratis, men overlegen ghost: acronis trueimage http://www.acronis.com/homecomputing/products/trueimage/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå