Gå til innhold

pris på 2600+?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel som mange påpeker snakk om supply og demand.

Hva slags brikke er det snakk om? Thoroughbred? 266/300? Er det en 266Mhz 2600+ så er de så vidt jeg vet svært sjeldne. Mange gamle hovedkort har maksimumsbegrensning på nettopp 2600+/266 brikker. Derfor er de nesten ikke lenger å oppdrive da folk brukte disse til å oppgradere sine 1500+ systemer osv.

Lenke til kommentar
Det er vel som mange påpeker snakk om supply og demand.

Hva slags brikke er det snakk om? Thoroughbred? 266/300? Er det en 266Mhz 2600+ så er de så vidt jeg vet svært sjeldne. Mange gamle hovedkort har maksimumsbegrensning på nettopp 2600+/266 brikker. Derfor er de nesten ikke lenger å oppdrive da folk brukte disse til å oppgradere sine 1500+ systemer osv.

er nok en Thoroughbred ja... 266 Mhz...... :ermm:

Lenke til kommentar
hehe, da er det mulig du har en sjelden juvel som en del folk med litt eldre maskiner gjerne skulle hatt tak i ;)

Har du prøvd å overklokke den?

hehe ja har d... men klokker ikke noe serlig... men kan vell få den en 100 mhz opp vis du har litt kjørling.... +-

Lenke til kommentar
hehe, da er det mulig du har en sjelden juvel som en del folk med litt eldre maskiner gjerne skulle hatt tak i wink.gif

Er vel ikke så mye vits å lete verden rundt etter en 2600/266FSB. Kan vel like gjerne kjøpe en XP-M? Så vidt jeg vet så kjører alle disse med 266FSB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...