GrevRev Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Jeg lurte på om jeg skulle kjøpe meg Koolance vannkjøling, men jeg lurer på en ting: Hvordan demonterer man chipsett- og skjermkortkjølere? Disse er jo limt fast, og det er ikke så veldig hyggelig å ødelegge GPU og hovedkortchipsett! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 De blir jo ikke limt fast. Festes med vanlige klips. Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 prøv selv du.. min ribbe på gpu og hk er limt fast 2k.. umulig å få av!!! Lenke til kommentar
GrevRev Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 Det er det jeg mener, hvordan få av original chipsett- og skjermkortkjøler? Lenke til kommentar
totveit Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Ikke noe problem. Mitt gamle GeForce 256 kort var kjøleren limt fast. Det jeg gjorde var at jeg la bankkortet mitt for å beskytte eventuelle baner på kortet, så puttet jeg et bretd skrujern mellom gpu og kjøleblokk, og så vridde jeg til. Plutselig smalt det og kjøleren hoppte på gulvet. Samme gjorde jeg med chipsettkjøleren på mitt Asus A7M266 hk. Lenke til kommentar
CpUIII Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Frys ned kortet i fryseren da blir limet sprøtt Vifta på mitt gamle gamle tnt2 var limt fast jeg fryste det så tok jeg den av. Den funka PIII 800@840 rammen suger 256mbram Asus gf3ti200@ 260 560 Lenke til kommentar
gorg Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 eller du kan bruke hårføner for å fjerne de... mer sikkert... bare du ikke svir mobo eller gpu. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå