guezz Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Som sikkert mange vet vil det komme en oppfølger til HL2, og gamesradar har noe, hvis det stemmer (noe det ikke gjør!), interessant informasjon å avdekke: Sitat Half-Life 3 leaked! [22/03/04 16:21] Or its eventual existence at least, according to loose-lipped Swedes Swedish mag Gamereactor has broken cover (and, it appears, its non-disclosure agreement) by claiming that Valve CEO Gabe Newell revealed that Half-Life 3 is in the planning stage at the Seattle developers. Speaking during a recent press briefing at Valve HQ, Newell is said to have revealed that, at this stage, the company envisage Half-Life 2 female NPC Alyx as playable in Half-Life 3, and promised more alien-based revelations. While it's no great surprise that the series will continue, Valve and publishers Vivendi can't be too impressed that Half-Life 3 appears to have been confirmed before they've even managed to get 2 into the shops. Expect much more confirmed info in the build up to this year's E3. Edit: Jeg må komme med en rettelse om at en aldri kommer til å spille Alex i HL3! Men at HL3 kommer er derimot sant! Endret 20. november 2004 av guezz Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) YES!!! 22/03/04 hihi Tror det er gammelt Endret 20. november 2004 av chokke Lenke til kommentar
guezz Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 chokke skrev: YES!!! 22/03/04 hihi Tror det er gammelt Jeg vet, men det er sikkert ikke mange som vet om artikkelen. Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 OMG OMG OMG.. NICE!!.. gleder meg til E3 2005 Lenke til kommentar
guezz Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 (endret) *Magnus* skrev: OMG OMG OMG.. NICE!!.. gleder meg til E3 2005 Skal bli gøy dette! Jeg visste at det ville komme HL3, selv før HL2 ble utgitt. De som ikke visste om HL3 fikk "vite" det på slutten av HL2... Det er derfor en ikke får oppklart noe særlig om plottet i HL2. Edit: HL3 skal bruke en modifisert utgave av Source-motoren. Husk hvor bra Quake 3-motoren er selv i dag... Dermed kommer nok HL3 på slutten av 2006 eller i løpet av 2007. Endret 20. november 2004 av guezz Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Skal bli digg å få noen screens av hl3 lurer på hvordan grafikken blir her Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 ToxicMan skrev: Skal bli digg å få noen screens av hl3 lurer på hvordan grafikken blir her Sikkert så enorme grafiske forskjeller ettersom Source mest sansynlig vil bli brukt på nytt. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Spelle som Alyx?? sukk... jaja, så vart den spellserien ødelagt.. Gordon er den som tarrem! IKKE alyx! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Gromle skrev: ToxicMan skrev: Skal bli digg å få noen screens av hl3 lurer på hvordan grafikken blir her Sikkert så enorme grafiske forskjeller ettersom Source mest sansynlig vil bli brukt på nytt. Det er ikke umulig for jeg mener at source motoren har mye større potensial enn hva den har vist Lenke til kommentar
notarget Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 *Magnus* skrev: OMG OMG OMG.. NICE!!.. gleder meg til E3 2005 Hehe ja, men hvis de viser noe der, så tror jeg ikke vi vil se så mye av spiller. Tanke på at HL2 ble utviklet i 4-5 år før vi fikk se noe. Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 notarget skrev: *Magnus* skrev: OMG OMG OMG.. NICE!!.. gleder meg til E3 2005 Hehe ja, men hvis de viser noe der, så tror jeg ikke vi vil se så mye av spiller. Tanke på at HL2 ble utviklet i 4-5 år før vi fikk se noe. Sitat Expect much more confirmed info in the build up to this year's E3. Vi får iallefall høre/se noe da Lenke til kommentar
smetho Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 ZlummGlumm skrev: Spelle som Alyx?? sukk... jaja, så vart den spellserien ødelagt.. Gordon er den som tarrem! IKKE alyx! Håper at tilleggpakker til HL2 (eventuelt 3) kan bli med Alex som hovedperson (noe alà Opposing Force og Blue Shift til HL1). Men IKKE at Half Life 3 kommer til å inneha Alex som hovedperson. Det vil ødelegge serien som sagt. Kan sikkert bli et bra spill i seg selv, men skille seg sånn fra resten av serien at en vil tape tilhenger (ikke i salg nødvendigvis, men i fans av serien). Å bruke Source videre vil medføre en god del mindre utviklingstid. Motoren vil selvfølgelig bli oppdatert en del til da, men tror de har et svært godt utgangspunkt. Håper (og antar) at de fortsatt kommer til å fokusere på gameplayet og fortellerstil som de har gjort frem til nå. Har tro på Valve, vil anta de ikke tør ta sjansen på å la Alex overta hovedrollen i 3`ern Lenke til kommentar
ÖzzY Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Håper HL serien fortsetter til jeg dør! Er definitivt verden beste fps spill Skal kose meg med WoW for å få tiden til å sveve forbi til E3 begynner...husker den første visningen av HL2 på E3 Da satt jeg bokstavelig talt med munnen åpen og fikk frysninger nedover ryggen så bra det var Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Modifisert Source...huff. Da får vi splittelse i HL communitiet. Mods under HL2 Source og Mods under HL3 Source . Gjesp sier jeg nå begynner det å bli litt vel mye her Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Tahiro skrev: Modifisert Source...huff. Da får vi splittelse i HL communitiet. Mods under HL2 Source og Mods under HL3 Source . Gjesp sier jeg nå begynner det å bli litt vel mye her Tenkt Source om 2-3 år da.. gammeldags gfx.. er jo bra at de oppdaterer den da... Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Alyx er da sexy Er det flere med meg? Endret 20. november 2004 av jalla`n Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Mod med alyx; JA TAKK Helt spill; Neii! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 *Magnus* skrev: notarget skrev: *Magnus* skrev: OMG OMG OMG.. NICE!!.. gleder meg til E3 2005 Hehe ja, men hvis de viser noe der, så tror jeg ikke vi vil se så mye av spiller. Tanke på at HL2 ble utviklet i 4-5 år før vi fikk se noe. Sitat Expect much more confirmed info in the build up to this year's E3. Vi får iallefall høre/se noe da alså det der er fra mars så de pratet kanskje om E3 04' ? Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 2mass skrev: *Magnus* skrev: notarget skrev: *Magnus* skrev: OMG OMG OMG.. NICE!!.. gleder meg til E3 2005 Hehe ja, men hvis de viser noe der, så tror jeg ikke vi vil se så mye av spiller. Tanke på at HL2 ble utviklet i 4-5 år før vi fikk se noe. Sitat Expect much more confirmed info in the build up to this year's E3. Vi får iallefall høre/se noe da alså det der er fra mars så de pratet kanskje om E3 04' ? hmm lol.. tviler litt lol.. trur ikke de ville vis ting fra HL3 før de viste ting fra Hl2 lol Lenke til kommentar
guezz Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 *Magnus* skrev: 2mass skrev: *Magnus* skrev: notarget skrev: *Magnus* skrev: OMG OMG OMG.. NICE!!.. gleder meg til E3 2005 Hehe ja, men hvis de viser noe der, så tror jeg ikke vi vil se så mye av spiller. Tanke på at HL2 ble utviklet i 4-5 år før vi fikk se noe. Sitat Expect much more confirmed info in the build up to this year's E3. Vi får iallefall høre/se noe da alså det der er fra mars så de pratet kanskje om E3 04' ? hmm lol.. tviler litt lol.. trur ikke de ville vis ting fra HL3 før de viste ting fra Hl2 lol Vi kommer nok ikke til å se HL3 på E3 før 2006. Det er bare 1.5 år til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå