Strategery Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Er det noe forskjell på den blåe gravity gunneren og den vanlige? Lenke til kommentar
War Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 vet ikke hele forskjellen, men den blå løfter man mennesker og river tver ned fra veggen med. 100ganger sterkere på en måre. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Så, hvordan får jeg tak i denne blåe gunneren? Jeg holder på å gå gjennom Half- Life 2. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 ''Heng deg'' ''Greit'' Lenke til kommentar
SesamSesam1 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Har en følelse av at Half Life 2 screens begynner å gå litt ut på dato... Kan ikke få en god latter lenger ved å se på slike bilder!! Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg har fått tak i den blå'e gravity gunneren nå. Hva skal eg skrive i konsol for å begynne på levelen '' Sandtraps'' ? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hva er egentlig vitsen med å få den blå gravity gunnen så tidlig i spillet første gangen? Ødelegger jo hele spillet... Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hva er egentlig vitsen med å få den blå gravity gunnen så tidlig i spillet første gangen? Ødelegger jo hele spillet... Hvorfor syns du det? Lenke til kommentar
War Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 hva er koden til den blå gravitygunnen? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 hva er koden til den blå gravitygunnen? Gå Inn i console og skriv inn : 1: sv_cheats 1 2. map d3_citadel_04 3. Changelevel d1_trainstation_02 <--- for eksempel....samme hvilket map egentlig! 4. give weapon_physcannon Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) G-man jeg står her nei ikke der har bak deg Edit: la til en annen tekst Endret 2. juni 2005 av Little slask Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Er Garry's mod lov? hvordan spawna du hu dama der? Lenke til kommentar
Masse Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Er Garry's mod lov? hvordan spawna du hu dama der? Slik Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Er Garry's mod lov? hvordan spawna du hu dama der? Slik Kan noen hjelpe meg å legge til den for jeg får det ikke til å virke. Endret 5. juni 2005 av Little slask Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Er Garry's mod lov? Egentlig ikke i denne tråden. Det finnes en annen tråd for Garry's mod bilder her blant de andre Half-Life trådene. Post bildet der, du! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Slenger inn mitt bilde. Litt styling av bilen hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå