re0gr Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 *bøye meg i støvet* Evig bra! hehe.. d er bra men d er ik så vanskelig da.. bare å dille litt.. men klart ... litt skilz ^^ Lenke til kommentar
re0gr Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Haha, Ice, på bildene "oh no" 2 og 3 så sitter alle å er lei seg fordi Barney skal henges, mens du ser G-Man..uhm.. "gjør sitt" i bakgrunnen Kanskje det er hans måte å vise at han sørger? :!: yeah.. vett litt del av meningen "hes just doing hes own bizninz:p" Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Everybody loves Mossman :p Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hm, prøvde meg på noe her, ja. Lenke til kommentar
royale Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 THE FANTASTIC HUMAN TOWER!!! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Dette er Dr. kleiner, Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 dr kleiner har laga en ny oppfinnelse! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Klar til test! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Ohoi som det gikk! EDIT: Feil bilde Endret 7. januar 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Woohoo! ( Dr. Breen festet til en jettmotor ) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Ser ikke helt bra ut? Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) En dag jeg gikk i byen, så såg jeg et smug der det var container som var løftet slik at noen kunne bu i den. Jeg gikk bort til den, og såg denne stakkaren: Kassen bruker han som bord, han finner mat fra søppelbøttene som står utenfor smuget. Nå han skal bade så lar han badekaret stå ute i regnet når det regner. Det er jo ikke så ofte det regner i den byen så han får ikke badet så ofte. Han ble kastet ut av huset fordi combine soldater hadde brent ned huset hans av ordre fra Dr. Breen. Så nå lever han i denne containerer. Hvis det er noen som er med i å støtte denne stakkaren kontakt meg. Endret 7. januar 2005 av robB Lenke til kommentar
nord Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hm, prøvde meg på noe her, ja. hehe, nydelig budskap. synes motion blur ga en ny stemning til bildene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Nåå! wub.gif Zå zøte di er! tongue.gif Hahah.. den var faktisk litt morsom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå