embark Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det er en hyggelig dag i gården. Dr. Kliener sykler en tur, Eli kjører nye traktoren sin, og Dog har funnet seg en fin leke. Genialt med sykkelen, robB! :!: Lenke til kommentar
_Talon_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Dette var gøy, check it: Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 "Hi Gordon! Look at my new trashcar/trashcycle!" Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hoho! Oppdaget "Gary's Mod" først nå jeg, fy faen så kult! Har brukt flere timer på å lage karate scener, uhyggelige selvmordsøkter mm! HL2 er blitt gjennoppfunent! Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 En kompis av meg som også har hatt det litt gøy: LMAO Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg lo godt da jeg så det første bilde fragmaster Jay Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg lo godt da jeg så det første bilde fragmaster Jay Henginga? Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg lo godt da jeg så det første bilde fragmaster Jay Henginga? Nei, det du linket til. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Haha, :!: hvor finner jeg denne Gary's Mod? Har desverre ikke fått fulgt med så mye. edit: fant den Endret 2. januar 2005 av Chris88 Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 nå ble bilen litt kulere. det som er morsomt er jo og spille igjennom spillet med garry mod'en det er jo en gang der man kan velge maps Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Nei, det du linket til. Viktig notice: Ikke jeg som har laga, men en kompis Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 nå ble bilen litt kulere.det som er morsomt er jo og spille igjennom spillet med garry mod'en det er jo en gang der man kan velge maps HVORDAN HAR DU FÅTT BILEN?????????? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 nå ble bilen litt kulere.det som er morsomt er jo og spille igjennom spillet med garry mod'en det er jo en gang der man kan velge maps HVORDAN HAR DU FÅTT BILEN?????????? opp med console: sv_cheats 1 så skriver du ch_createjeep eller ch_createairboat Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hvordan får jeg console i garry's mod da? Lagde snartvei og skreiv inn "-console", men da fikk jeg bare error da jeg skulle kjøre det... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hmm, ble litt lei nå.. Skal se om jeg gidder å jobbe mer på denne, alle skjønner vel hva det skal bli.. Alle plankene står forresten av seg selv, altså uten at de er "freezet". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå