Torjus Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 OMG!! Garry var bare SyKT kult da!!!!!!! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 går det an å "frys" tiden ? ser ut som dere har gjort det.. dersom dere klarer å ta slke bra bilder................. Vi fryser ikke tiden, bare tingen(e) vi vil ta bilde av med physgun. hvordan fryser dere tingene da ? kjedelig når de detter bare helt vanlig når jeg skal ta et bilde Lenke til kommentar
robB Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hvordan klarer dere å gjøre slike ting? Jeg får det ikke til i den moden. Hvordan fryser dere ting osv? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 fant det ut... bruk den ANDRE physic cannon'en Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 "De bestemte seg for å legge ned stridsøksa å heller ha seg en skikkelig orgie" Lenke til kommentar
robB Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Og hva er så den ANDRE physic cannon'en? edit: Slik ser det ut hos meg: Skal det se slik ut? Endret 1. januar 2005 av robB Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Og hva er så den ANDRE physic cannon'en? edit: Slik ser det ut hos meg: Skal det se slik ut? Rull 1 hakk lenger ned med rulle-hjulet. Lenke til kommentar
robB Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Det går ikke å rulle 1 hakk lenger ned, det er bare desse 2: Kan noen være så snille å hjelpe meg? Endret 1. januar 2005 av robB Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Vet ikke annet enn å prøve å reinstallere... Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 "We got ourselfs a hangin'" Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det var et skremmende syn! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 de har sikkert hatt en vanskelig tid... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Bwahaha, **** dette er morsomt! Man kan "hoppe" lengde.. Og ja, denne spinner veldig fort Endret 1. januar 2005 av M@R7!N Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) ..eller unngå å bli truffet av en av disse.. (j*vlig morsomt :! Edit: Spinner som bare **** Btw, noen som har prøvd å lage biler? Det er fedt Endret 1. januar 2005 av M@R7!N Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Bilder av den typen har utspilt sin rolle. Få til noe morsomt orginalt, det blir kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
robB Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det er en hyggelig dag i gården. Dr. Kliener sykler en tur, Eli kjører nye traktoren sin, og Dog har funnet seg en fin leke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå