djorgen Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Og det andre her... Brennende zombier er fuuun! Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Kaboom! Hmm... hvilken cheat har du brukt? npc_create npc_combine_s npc_create npc_antlion npc_create npc_strider (spawns underground, have to go high in the air with noclip for it to spawn correctly) npc_create npc_zombie npc_create npc_headcrab npc_create npc_barnacle (spawns underground and is generaly wierd) npc_create npc_barney npc_create npc_alyx npc_create npc_vortigaunt (has ALOT of dialogue, and even shoots electrical bursts! maybe they where supposed to fight in the game?) npc_create npc_eli npc_create npc_kleiner npc_create npc_rollermine npc_create npc_dog Den øverste her! Hvor skal jeg skrive inn det hen? finner ikke consolen. Edit: glem det Endret 21. november 2004 av -Dreamer- Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Vel, møtte på g-man, prøvde å grisebanke han, men det gikk ikke Er dette en bug eller? *kremt photoshop kree-hehe-lol-hemt* Lenke til kommentar
Mr.MadCow Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Hi, først går du inn i Options > Keyboard > Advanced > Allow console (~) Så får du ut av HL2 og høyreklikker på snarveien, egenskaper og skriv: -console (se bilde) Endret 21. november 2004 av Mr.MadCow Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Og det andre her... Brennende zombier er fuuun! "Dancing in the fire!" Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Die you fucker.. Strike a pose.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 LOL. første gang jeg har sett gman døvva Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 WTF!!! Du drepte Gman!!! kommer med en jeg og, slipper å bruke kuler sånn her: Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Dævan Daxi, det fjerde siste bildet der var litt scary. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Vel, møtte på g-man, prøvde å grisebanke han, men det gikk ikke Er dette en bug eller? *kremt photoshop kree-hehe-lol-hemt* *kremt, en bug eller noe sånn, kremt, har lite skills med photoshop, host, * Jeg har flere screens med han, så det så! Jeg tror det var meninga at han skulle gå bort, men det skjedde ikke da Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) screenet er ikke stort morsomt men viser jo gordon.det er det enseste stedet i spillet som jeg har finni, hvor man ser et bilde eller lignende av gordon dr. breen er stryket over som dere ser edit:han ene ligner litt på g-man Endret 21. november 2004 av medlem-19530 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 DaXi: Photoshop? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Vel, møtte på g-man, prøvde å grisebanke han, men det gikk ikke Er dette en bug eller? *kremt photoshop kree-hehe-lol-hemt* *kremt, en bug eller noe sånn, kremt, har lite skills med photoshop, host, * Jeg har flere screens med han, så det så! Jeg tror det var meninga at han skulle gå bort, men det skjedde ikke da Nei grunnen til at jeg lurer er fordi det er "smoothe" AA-kanter på resten av grafikken, men G-Man har litt sånne klipp-og-lim kanter. Men er det en bug - så er det en B U G ! ! ! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 forresten det er ikke einstein på bildet!!! er han fra 1ern, en av de tre karta som du tester materialet for. Erorr: Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Har du litt penger til narko? Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 forresten det er ikke einstein på bildet!!! er han fra 1ern, en av de tre karta som du tester materialet for. Erorr: ja de burde ha tatt med han oxo på 2ern hvis de liksom skulle ha med de andre en ting:du møter ikke breen i 1ern ikke sant? Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Frå Alyx Til onkel Kleiner Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 tok bilder av hele den tavla jeg Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Alt dere finner/ser... Rart ingen her har finni Ruby.. Endret 21. november 2004 av Prebo Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 DaXi: Photoshop? Nope. Alt er ekte. Men enkelte bilder er seff tatt med hjelp av NOCLIP og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå