PioUs-JiN Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 huff.. kan ikke noen lage en ordentlig oversikt over de forskjellige cheats-commandene slik at folk vet hvordan dere får til de bildene? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 huff.. kan ikke noen lage en ordentlig oversikt over de forskjellige cheats-commandene slik at folk vet hvordan dere får til de bildene? Enig! Vi hadde trengt en skikkelig liste over alle chets til HL 2! Lenke til kommentar
atrax Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Skal vedde på at ingen av dere har vært på stedet jeg har skjermskudd av! Brukte ingen cheats for å komme dit. Endret 26. november 2004 av atrax Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Skal vedde på at ingen av dere har vært på stedet jeg har skjermskudd av! Brukte ingen cheats for å komme dit. Bruk flashlight da mann! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Skal vedde på at ingen av dere har vært på stedet jeg har skjermskudd av! Brukte ingen cheats for å komme dit. Er ikke det der man kjører den båten? i et sånn kloakksystem der du må svømme under vannet for å komme til, og når du går bort mot de kassene der dukker det opp et sånn monster? vis det så har jeg vært der Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Ja der ja...æhhhh.kanskje ikke:)ser jo nada Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Skal vedde på at ingen av dere har vært på stedet jeg har skjermskudd av! Brukte ingen cheats for å komme dit. jo med noclip Lenke til kommentar
robB Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) -Activates Cheats: sv_cheats 1 -God Mode: God -Reduces Health: buddha -Damages player by whatever variable you input as: # Hurtme # -All Weapons: impulse 101 -Spawn a Jeep: impulse 82 -Invisible to NPC's: notarget -Ability to walk through walls: noclip -Enables mouse look: +mlook -Give weapon (Input weapon name in place of #) give # -Shows Crosshairs hud_quickhelp/text? 1 -Adjusts size of the weapon you're carrying (54 = default) viewmodel_fov # -Execute a script file (Input filename in place of #) exec # -Toggle HUD display On cl_drawhud 1 -Toggle HUD display On cl_enablehud 1 -Shows FPS Rate cl_showfps 1 -Creates an NPC npc_create -Creates an NPC (Aiming away from player) npc_create_aimed -Toggles Picker mode on picker -Move player to specified origin setpos -Snap players eyes to a specified pitch yaw setang -Set Gravity (Add number in place of #) sv_gravity # -Set Minimum Stopping Speed on ground (Add number in place of #) sv_stopspeed # -Set World Friction (Add number in place of #) sv_friction # -Sets bounce multiplier for physically simulated object collisions sv_bounce # -Sets Maximum Velocity of any moving object (Add number in place of #) sv_maxvelocity # -Set Vertical View when eyes are near water plane. sv_waterdist # -Change the density of air. (Add number in place of #) air_density # -Set length of confusion/ear-ringing effect(Add number in place of #) dsp_explosion_effect_duration # -Toggle bounding-boxes debug mode on/off red - ignore damage, white - respond to damage, green - health): prop_debug -Grunt-O-Matic: impulse 76 -Recieve a Shotgun: give weapon_shotgun -Third Person View: thirdperson -First Person View: firstperson -See through walls: mat_depthbias_normal 1 -toggles enemy AI on/off ai_disable -gives infinite power for sprinting, etc.: sv_infinite_aux_power 1 -removes the item or NPC pointed at: impulse 203 -removes all shadows (a 0 restores them): mat_fullbright 1 -change skill level (# = 1, 2, or 3): skill # -shows some game info, incl. current map status replace $ with a command to get a brief description of it help $ # is new max ammo for .357 Magnum sk_max_357 # # is new max ammo for Pulse Rifle sk_max_ar2 # # is new max ammo for Pulse Rifle energy orbs sk_max_ar2_altfire # # is new max ammo for shotgun sk_max_buckshot # # is new max ammo for crossbow sk_max_crossbow # # is new max ammo for hand grenades sk_max_grenade # # is new max ammo for pistol sk_max_pistol # # is new max ammo for RPG sk_max_rpg_round # # is new max ammo for submachine gun sk_max_smg1 # # is new max ammo for SMG grenades sk_max_smg1_grenade # unlocks chapters 1 thru # (15 is end credits) sv_unlockedchapters # # is new damage value for pistol: sk_plr_dmg_pistol # # is new damage value for .357 Magnum: sk_plr_dmg_357 # # is new damage value for Pulse Rifle: sk_plr_dmg_ar2 # # is new damage value for shotgun: sk_plr_dmg_buckshot # # is new damage value for crossbow: sk_plr_dmg_crossbow # # is new damage value for crowbar: sk_plr_dmg_crowbar # # is new damage value for grenades: sk_plr_dmg_grenade # # is new damage value for RPG rockets: sk_plr_dmg_rpg_round # # is new damage value for submachine gun: sk_plr_dmg_smg1 # # is new damage value for SMG grenades: sk_plr_dmg_smg1_grenade # can be used to get current coords for use with setpos getpos brings up position display in top right of screen (0 removes it): cl_showpos 1 gives infinite power for sprinting, etc. : sv_infinite_aux_power 1 removes all shadows (a 0 restores them): mat_fullbright 1 removes the item or NPC pointed at: impulse 203 -# is new max ammo for submachine: gun_ sk_max_smg1 # -a more thorough fps display:_ net_graph 1 -Spawn an Air Boat: impulse 83 -Enables ragdolls that don't clip through each other, but stack realistically on one another. : cl_ragdoll_collide 1 -Changes how hard you propel objects: physcannon_maxforce # -Changes how large pulled objects can be: physcannon_maxmass # -Changes how quickly objects are pulled: physcannon_pullforce # -Changes the length that objects can be pulled from: physcannon_tracelength # -Changes the radius of the cone used to pick up objects: physcannon_cone # How to Spawn NPCs Access the console, type in "npc_create npc_" and replace the name with one of these: cscanner rollermine poisonzombie mossman monk metropolice manhack launcher kleiner ichthyosaur headcrab_poison headcrab_black headcrab_fast headcrab helicopter gman fastzombie eli dog pigeon seagull crow combine_s combinegunship combinedropship citizen breen barney barnacle antlion alyx antlionguard stalker strider vortigaunt zombie zombie_torso Er det nok? edit: atrax jeg har vert der Endret 27. november 2004 av robB Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 *Alt det han skrev* Du kunne ikke bare linke? Lenke til kommentar
robB Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 *Alt det han skrev* Du kunne ikke bare linke? Ofte når folk linker gidder ikke andre og gå innpå linken, så jeg er grei og skriver det her Lenke til kommentar
kns Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Kan man komme upskirt på alyx? Tja, uppants i hvert fall Lenke til kommentar
Kukkikano Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 "Blir du med på trekant??" Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Skal vedde på at ingen av dere har vært på stedet jeg har skjermskudd av! Brukte ingen cheats for å komme dit. Jeg har vært der. Er egentlig ikke noe problem å finne det heller Å kns, jeg har posta det bildet der før deg Alltids koslig med et gjensyn Lenke til kommentar
atrax Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Pokker. Jeg som trodde jeg satt med århundrets lille oppdagelse. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hmm, hvorfor kunne du ikke bare postet det i tråden for HL2 juks?!?! Uansett, enda ikke funnet en "enkel" kode for og få den blå gravity-gun... Lenke til kommentar
kns Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Skal vedde på at ingen av dere har vært på stedet jeg har skjermskudd av! Brukte ingen cheats for å komme dit. Jeg har vært der. Er egentlig ikke noe problem å finne det heller Å kns, jeg har posta det bildet der før deg Alltids koslig med et gjensyn Heh...pokker. Det så jeg ikke. Men som du sier, det var jo ikke et gjensyn som skadet Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Skal vedde på at ingen av dere har vært på stedet jeg har skjermskudd av! Brukte ingen cheats for å komme dit. Jeg har vært der. Er egentlig ikke noe problem å finne det heller Å kns, jeg har posta det bildet der før deg Alltids koslig med et gjensyn Heh...pokker. Det så jeg ikke. Men som du sier, det var jo ikke et gjensyn som skadet Hehe, nei tvert imot Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Det er meget godt å se at Dere holder denne tråden "alive". Finner så mye bra ute i HL2, så jeg sender noen til jeg. Forøvrig har jeg brukt Noclip, på mange plasser og drar ut i "mørket" og finner litt av hvert. Har også en oppfatning av at det må ha vært svensker ansatt i Valve, da mye er skrevet på svenskt og blitt speilbildet etterpå, sjekk dette av en båt, sett fra innsiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå