lilfire Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 kjøpt meg toyota celica nå men den mangler senkesett noe jeg vil ha, har leita litt på nett nå men egentlig ikke funnet noen bra sjapper... noen som har en sjappe å anbefale? er en toyota celica 2,0 gti 1990 mod. og den er hvit..... mvh lilfire Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 fargen skulle vel ikke ha noe å si på senking men... jaja... bilextra/MECA/Thorshov har vel senkesett til de fleste biler som går på markedet i dag Lenke til kommentar
trra Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 www.powerzone.no, www.eikermotorshop.no, mekonomen har kanskje senkesett, men lønner seg å ringe å spørre, ikke alt som står på nettsidene. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Femte generasjons Celica er et meget godt valg. Senkesett til bilen vil du nok få hjelp til om du besøker f.eks. www.celicatech.com Du kan også få mer generelt rettet Celica hjelp om du besøker www.6gc.net (forum for sjette generasjons Celica i utgangspunktet, men flere av brukerne har også en femte generasjons bil). Ground Control, Tein, Koni etc.. leverer senkesett som skal kunne brukes med en 5gc. Hvor du får kjøpt dette i Norge er jeg ikke så sikker på, men AST Performance kan nok hjelpe deg med import fra USA eller Japan på disse delene. Ring 55 52 72 90 og spør etter Anders. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå