ballemann Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Ok, dette er litt flaut men jeg er faktisk ikke helt sikker på hvordan jeg overklokker dette er første gangen jeg har AMD.. Vet at jeg stiller opp fsb og v-core, men hva med den "x" greia? Om det er noen som skjønner hva jeg mener, værsåsnill å svar må overklokke den daue cpu'en min Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Wtf, er det flere enn meg som ikke vet dette? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 c'mon, det må da være noen som vet? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hvis det er noen trøst så har jeg heller ikke peiling på AMD klokking Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 med duron kan du ikke stille på "X greia" (som heter multiplier btw), den er låst så hvidt jeg vet. du kan bare stille på FSB, så jekk denne opp ^_^ Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 med duron kan du ikke stille på "X greia" (som heter multiplier btw), den er låst så hvidt jeg vet. du kan bare stille på FSB, så jekk denne opp ^_^ ok Så om jeg stiller fsb fra 100 til 132.. Hvor mange volt skal jeg ha på v-core da? (kan ikke helt dette) og hvor mange mhz vil jeg få? eller er det noen som har et eller annet regnestykke over hvordan jeg regner ut hvor mange mhz jeg får? mvh ballemann =) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 um, ikke still fsb mer enn ett par hakk om gangen! det er helt uvvist hvor mye du kan stille opp FSB i forhold til hva du må jekke opp vcore med.. du må nesten prøve deg frem..det varierer fra CPU til CPU... mitt råd er å øke FSB litt 1-2mhz, sjekke stabilitet, øke mer..når den blir ustabil, jekk opp vcore litt og fortsett.. men husk å sjekke stabilitet godt nok... idle i windows i 10min er ikke "stabilt"...Og ikke glem å ha ett godt øye på temperaturen! de duronene blir VARME Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå